آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

۱۲ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

۳۱
تیر

آیا شما نیز جزء ان دسته از افراد هستید که به دنبال گنج و فرمول موفقیت در زندگی هستید؟آیا آرزو دارید تا سرعت شما در رسیدن به موفقیت چند برابر شود و بتوانید هرچه زودتر قله موفقیت و پیروزی را فتح کنید؟برای رسیدن به گنج موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی،خداوند متعال در جزء یازدهم قرآن مجید نقشه و راهنمای اصلی موفقیت را برای ما به تصویر کشیده است ،وقتی که 9 خصوصیت و ویژگی بارز افرادی که توانسته اند در دنیا و آخرت به موفقیت هایی چشم گیری دست پیدا کنند و نام خود را در زمره خوشبخترین افراد دنیا ثبت و ضبط کرده اند،

موفقیت

9 ویژگی افراد موفق از دیدگاه قرآن در ادامه مطلب


  • بخوان ولی تامل کن
۳۱
تیر



  • بخوان ولی تامل کن
۳۱
تیر

بخشنده بودن...
بیش از آنکه توانایی مالی بخواهد
قلب بزرگ میخواهد . . .




عکس از رضا فتحی مقدم عکاس هرمزگانی

  • بخوان ولی تامل کن
۲۵
تیر

حجت‌الاسلام قرائتی در نامه سرگشاده به ائمه جمعه سراسر کشور:
به‌پاخیزیم و نهضتی برای چشیدن و چشاندن مزه قرآن ایجاد کنیم/اگر عزم نداشته باشیم مثل پدر خود حضرت آدم قابل توبیخیم که قرآن می‌فرماید: وَلَم‌نَجِد لَهُ عَزماً



 متن نامه درادامه مطلب ( بسیار نامه ی تکان دهنده ای است حتما مطالعه بفرمایید)


  • بخوان ولی تامل کن
۲۲
تیر

برای پرداخت پول رفت پشت صندوق.

صندق‌دار(بی‌حجاب و اصالتاً عرب) باتمسخر و عصبانیت گفت:
«ما توی فرانسه هزار تا مشکل داریم این نقابی که رو صورتت داری یکی از همین مشکلاته که عاملش تو و امثال توید! اینجا اومدیم برای زندگی و کار نه به نمایش گذاشتن دین و تاریخ! اگه میخوای دینتو نمایش بدی یا نقاب بزنی برو کشور خودت و هر جور میخوای زندگی کن!

روبنده را برداشت و در پاسخ صندوق‌دار که از چهرهٔ اروپایی او جا خورده بود گفت:من جد اندر جد فرانسوی هستم…این دین من است . اینجا وطنم…شما دینتون را فروختید و ما خریدیم!



  • بخوان ولی تامل کن
۲۲
تیر

 خدمت مامان جون سلام برسان و بگو این عکس را برای تو فرستادم که فقط بخندی و دیگر هیچ؛ هر نتیجه‌ای غیر از این بگیری راضی نیستم.

خبرگزاری فارس: نامه طنزی که شهید باقری برای خواهرش نوشت


  • بخوان ولی تامل کن
۱۶
تیر


خواننده سابق لبنانی که پیش تر به آهنگ های عاشقانه اش معروف بود حالا دیگر یک شبه نظامی است، او خود تایید کرده که در نبردهای چند روز اخیر بین یک گروه اسلامگرای تندروی لبنانی که او به آنها پیوسته و ارتش این کشور در شهر صیدا در جنوب این کشور حضور داشته است




 

این عکسی از ستاره سابق موسیقی پاپ لبنان، فاضل شاکر است که از روز چهارشنبه در شبکه های اجتماعی مختلف در حال دست به دست شدن است و مباحثات داغی را در این شبکه ها به راه انداخته است



  • بخوان ولی تامل کن
۱۲
تیر

معاون اول رئیس جمهور گفت: از زمان حضرت آدم(ع) تا کنون برای هیچ پروژه‌ای چون مسکن مهر کار نشده است.







  • بخوان ولی تامل کن
۱۲
تیر


صدیقه در سپاه بانه مسئول آموزش اسلحه به خانم هابود. علاوه بر آن مخابرات سنندج نیز محل فعالیت او به شمار می آمد. آنقدر فعال بود که یکی دوبار منافقین برایش پیغام فرستادند که "اگر دستمان به تو بیفتد، پوستت را از کاه پر می کنیم". خواهرش در آن روزها خواب دیده بود که آقایی نورانی وارد جمع می شود و صدیقه را صدا می کند و با خودش می برد. از حاضرین سوال کرده بودند که این آقا چه کسی بود که گفتند ایشان امام زمان بودند. تعبیر این خواب را که پرسیدند گفتند این دختر سربازی اش در راه اسلام قبول می شود.


در روزهای حضورش در سپاه بانه، فرمانده اطلاعات سپاه بانه، شهید محمود خادمی کم کم به او علاقه مند شد. محمود که قبل از آن در جواب به دوستانش که پرسیده بودند که "چرا ازدواج نمی کنی؟" گفته بود: "هنوز همسری را که می خواهم برای خودم انتخاب کنم پیدا نکرده ام. من کسی را می خواهم که پا به پای من در تمام فراز و نشیب ها، حتی در جنگ با دشمن هم رزم من باشد و مرا در راه خدا یاری دهد." ولی محمود بعد از آشنایی با صدیقه رودباری تصمیم خود را گرفت و همسر آینده خود را انتخاب کرد.

( مفصلا زندگی این دو شهید را درادامه مطلب بخوانید)

  • بخوان ولی تامل کن
۱۲
تیر


12 تیر ماه نقطه سیاهی در تاریخ است
سالروز حمله ددمنشانه آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران که در آن هموطنان معصوم ما اعم از کودک و زن و مرد بدون دلیل و بی هیچ گناهی توسط آمریکایی های شیطان پرست مورد حمله قرار گرفتند .
خجالت بکشند آنهایی که هنوز از آمریکا دفاع می کنند و دم از ایجاد رابطه با شیطان بزرگ می زنند


  • بخوان ولی تامل کن
۰۵
تیر

سازمان‌های تبشیری توسط "جرج وود" رئیس مجامع جهانی خدا و رئیس سابق تیم اجرائی AG و کارشناس منطقه خاورمیانه، طی سناریوی از پیش تعیین‌شده‌ای فعالیت‌های غیر قانونی تبشیر را در ایران گسترش دادند و حمایت‌ها‌ی مالی گسترده خود را برای برپایی کلیساهای خانگی و هزینه‌های هنگفت تیبلغ و جذب در ایران اختصاص داده‌اند.

"جرج وود" با هدایت سعید عابدینی و نغمه پناهی سعی می‌کند تا به بهانه دستگیری سعید عابدینی فرقه‌های از هم گسیخیته مسیحیت تبشیری را در اروپا و امریکا متحد نماید و فشارهای حقوق بشری را بر ایران افزایش دهد.

سعید عابدینی هم در نامۀ اخیر خود از زندان چنین نوشت: «شنیده‌ام که دستگیری و زندانی شدنم باعث شده تا کلیساهای فرقه‌های گوناگون از شهرها و کشورهای مختلف با هم متحد شوند که بخاطر تفاوت‌هایشان هرگز چنین اتفاقی نمی‌افتاد.» این اعتراف عابدینی در نامه به همسرش نغمه پناهی گواهی بر نقشه‌های شوم سازمان‌های تبشیر در ایران و کشورهای اسلامی است.

در این حین سازمان‌های صهیونیستی به واسطه نغمه پناهی تظاهرات مسالمت‌آمیزی را در ۱۳ شهر مختلف اروپا و امریکا در مقابل سفارت‌خانه‌ها ایران و دفاتر حافظ منافع ایران یک روز قبل از انتخابات ترتیب داده است تا از این طریق به اهداف سران استکبار که تنها هدفشان فشار بر ایران است آن هم در حساس‌ترین و استراتژیک‌ترین زمان خود یعنی انتخابات ریاست جمهوری به سر می‌برد.

وی می‌کوشد با تشویش افکار عمومی این موج اعتراضات را بعد از انتخابات مانند فتنه ۸۸ به فاز آشوب و اغتشاش ببرد.               

مسیحیت تبشیری


  • بخوان ولی تامل کن
۰۵
تیر


شکست آنچان سنگین است که اگر اعتراف نکند ، احساس مخاطبانشان از بی طرف بودن آنان از بین می رود . . .

و این یعنی همان حماسه سیاسی !


  • بخوان ولی تامل کن