آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۲ ثبت شده است

۲۷
آذر

  • بخوان ولی تامل کن
۲۶
آذر



برگرفته از صفحه گوگل پلاس آقای علی نادری

قرار داد کرسنت، قرار داد فروش گاز هست به یک شرکت اماراتی در اواخر دولت خاتمی این قرار داد امضا شد. مشکل این قرارداد این بود که گاز را به بهای بسیار اندک و با شرایطی کاملا یکطرفه به نفع طرف مقابل باید به فروش می رساندیم.
بعد از مدتی مشخص شد این قرار داد با وجود یکطرفه بودن وفاجعه بار بودن به لحاظ حفظ منافع ملی به این جهت باز هم امضا شده است که برخی از مدیران و مسئولین نفتی با رشوه ای که از *آقای جعفر یعنی طرف اماراتی این قرارداد گرفته اند، زمینه امضا آنرا فراهم کرده اند.*
در این زمینه پای برخی از مدیران نفتی دوره آقای زنگنه در میان است. و البته پایمهدی هاشمی آقازاده مشهور و دوست عزیز او یعنی عباس یزدان پناه یزدی که البته این دو شادزد عزیز معروفترین دلالان نفتی دوره مدیریت زنگنه نیز به شمار می روند.
ایران با اطلاع از این موضوع و پس از رسانه ای شدن آن توسط کـیـهـان، در دادگاه لاهه طرح دعوی کرد که این قرارداد یکطرفه است و با فساد و تبانی امضا شده و ما بر این اساس گاز نمی فروشیم.
دومین مرحله از این دادگاه در روزهای منتهی به رای اعتماد زنگنه ادامه داشت تا اینکه با معرفی زنگنه و در دست گرفتن امور نفت توسط تیم قبلی، طرف مقابل ( اماراتی) این بهانه را به دست آورد که ادعای فساد و تبانی در عقد قرار داد دروغ است چون مجریان وقت قرارداد اکنون مدیران نفتی هستند و در کشور خود ایران محکوم نشده اند.
بر این اساس اگر دعویِ طرف مقابل پیروز شود، ایران نه تنها باید به قیمت فاجعه باری گاز بفروشد بلکه باید میلیاردها دلار بابت غرامت عدم اجرای توافقنامه هم بپردازد. رقمی که تخمین زده می شود تا 30 میلیارد دلار برآورد شده است. یعنی چند برابر پولی که دولت با تعلیق اینهم فعالیت هسته ای از امریکا دریافت کرده است.

دولت دو راه دارد
1. یا بپذیرد مدیران نفتی فعلی اش در ان ماجرا فساد کرده اند و بر این مبنا در دیوان لاهه طرح دعوی کند.

2. یا اینکه این بیخیال شود و زیر بار پذیرش فساد یک آقازاده خاص(مهدی هاشمی) و مدیرانش ترود و نزدیک 30 میلیارد دلار به کشور ضرر بزند و البته متعاقب آن استیضاح قطعی زنگنه و افتادن او از وزارت نفت فرصت ارائه لایحه به دیوان لاهه 8 روز دیگر تمام میشود و دولت فعلا امروز و فردا می کند. بنظرم یکی از مهمترین چالشهای پیش روی دولت ماجرای کرسنت است که می تواند مبدا خیلی از اتفاقات باشد.

جالب آنجاست که امضا کننده پای قرارداد کرسنت، جز اولین افرادی بود که اقای زنگنه به سمت مدیرعامل شرکت ملی نفت منصوب کرد.

  • بخوان ولی تامل کن
۲۶
آذر

           

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

در روزهای گذشته نصب بیلبوردی تبلیغی متعلق به یک شرکت تولید محصولات دارویی در کالیفرنیای آمریکا جنجال برانگیز شده است.

به گزارش عصرایران به نقل از شبکه خبری “CBS” آمریکا نصب این بیلبورد که حاوی تصویر یک سرباز آمریکایی و یک زن مسلمان نقاب دار در کنار یکدیگر است، توجه عابران را در بلواری مهم در هالیوود شهر لس آنجلس به خود جلب کرد.

  • بخوان ولی تامل کن
۲۲
آذر

معاون وزیر خزانه‌داری آمریکا گفت که ایران پس از 6 ماه که توافق موقت فعلی به اتمام می‌رسد، در مخمصه عمیق‌تری گرفتار می‌شود.


رابرت منندز، رئیس دموکرات کمیته روابط خارجی سنا و «مارک کیرک»، سناتور جمهوری‌خواه گفته‌اند تحریم‌های جدید بقیه توان ایران در فروش نفت و توانایی باراک اوباما در معاف ساختن دیگر کشورها از تحریم‌ها را هدف قرار داده است.




  • بخوان ولی تامل کن
۱۵
آذر

گویا تبلیغ همجنسگرایی در شبکه های خبری فارسی زبان به تلویزیون بی بی سی فارسی نیز کشیده شده است، اگر تا پیش از این «حمیده آرمیده» از تلویزیون صدای آمریکا برای تبلیغ و دعوت از گروه های همجنسگرایی تلاش می کرد امروز اما «پونه قدوسی» از تلویزیون بی بی سی فارسی نیز دست به کار شده؛ وی برای قبح زدایی از همجنسگرایان ویدئو فیلمی را منتشر کرده است که هدف اصلی آن تغییر نگاه به این گروه است.




  • بخوان ولی تامل کن
۱۴
آذر
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی هرمز به نقل از کیش پرس ، «حسین- د» با تائید هیئت وزیران به عنوان عضو هیئت مدیره «سازمان منطقه آزاد کیش» شد. اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور در حکم صادره آورده که آقای «حسین- د» برای مدت سه سال به عنوان عضو غیرموظف هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش تعیین می‌شود. این تصویب‌نامه در تاریخ ۱۹/۸/۱۳۹۲ به تائید دکتر روحانی رسیده است.



هر چند در نگاه اول آقای «د» به عنوان یک عضو غیرموظف حقوق آنچنانی دریافت نکند اما نگاهی در قانون تجارت مشخص می‌کند این پست چقدر برای وی که اخیرا پس از ساخت کلیپ نوسفر گفته «این کلیپ به شکلی کاملا خودجوش ساخته شده است… و گروه سازنده کلیپ بی‌ آن که از اساس یا بعدا سفارش یا دستمزدی در کار باشد مایل بوده تا آن آرزوها/ تعهدات به زبان موسیقی و تصویر، ثبت و ماندگار شود»، نان و آب داشته است.
تهیه‌کننده مذکور اخیرا یک کلیپ را که کپی شده از کلیپ انتخاباتی اوباما بود، تهیه کرده که مقارن گزارش ۱۰۰ روزه رئیس‌جمهور منتشر شد.
در ماده ۱۳۴ قانون تجارت آمده است: «مجمع عمومی عادی صاحبان سهام می‌تواند با توجه به ساعات حضور اعضای غیرموظف هیئت مدیره در جلسات هیئت مدیره پرداخت مبلغی را به آنها به طور مقطوع بابت حق حضور آنها در جلسات تصویب کند. مجمع عمومی این مبلغ را با توجه به تعداد ساعات و اوقاتی که هر عضو هیئت‌مدیره در جلسات هیئت مدیره حضور داشته، تعیین خواهد کرد. همچنین در صورتی که در اساسنامه پیش‌بینی شده باشد مجمع عمومی می‌تواند تصویب کند که نسبت معینی از سود خالص سالانه شرکت به عنوان پاداش به اعضای هیئت مدیره تخصیص داده شود و اعضای غیر موظف هیئت‌ مدیره حق ندارند به جز آنچه در این ماده پیش‌بینی شده است در قبال سمت مدیریت خود به طور مستمر یا غیرمستمر بابت حقوق یا پاداش یا حق‌الزحمه وجهی از شرکت دریافت کنند.
مطابق آنچه در قانون تجارت ثبت شده است به ترتیب پنج و ۱۰ درصد سود تقسیم شده شرکت سهامی عام و شرکت سهامی خاص به عنوان پاداش هیئت مدیره تعیین می‌شود و نباید از این میزان بیشتر باشد. اعضای غیر موظف هیئت مدیره برای حضور در جلسات هیئت مدیره مبلغی را به عنوان حق حضور دریافت می‌کنند که مبلغ آن در مجمع عادی سالانه تعیین و تصویب می‌شود. این رقم هر ساله با توجه به میزان متعارف و مرسوم از مصوبات مجمع عادی سالانه است. برای مثال در مجمع عادی سالانه یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری سیمانی مبلغی معادل ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار تومان برای تمامی شرکت‌های زیرمجموعه مشخص شد.

  • بخوان ولی تامل کن
۰۶
آذر


مادر بزرگ در حالی که با دهان بی دندان ،

آب نبات قیچی را می مکید ادامه داد :

آره مادر ، ُنه ساله بودم که شوهرم دادند ،

از مکتب که اومدم ، دیدم خونه مون شلوغه

مامانِ خدابیامرزم همون تو هشتی دو تا وشگون ریز ،

از لپ هام گرفت تا گل بندازه

تا اومدم گریه کنم گفت : هیس ، خواستگار آمده


  • بخوان ولی تامل کن
۰۵
آذر
همه منتظر بودند ببینند حال مادر شهید چطور می شود
بی تاب می شود؟
گله ای
حرفی …
اما مادر مصطفی چیزی نگفتو محکم ایستاده بود
پرسیدند حالا شما چه می کنید؟
به علیرضا نوه اش اشاره کرد و گفت
«مصطفای دیگری تربیت می کنم» . . .


  • بخوان ولی تامل کن
۰۳
آذر

سلامتی همه ی امام حسینیا، 
خوبا ،
گلچینا،
زخمیا

خسته ها ،

با ادبا 

بامراما ؛

بدردبخورها ؛

سینه سوخته ها ؛
جگردارا؛
رزمنده ها ؛

خط شکنا ؛

تیربارچی ها؛

آرپی جی زن ها ؛

تخریب چیا ؛

ادواتیا؛

بیسیم چیا ؛

قناسه زنا ؛

امدادگرا.......

صــــــــــــــلواتـــــــــــــــــــــــــــــــــ

هفته ب بسیج به بسیجیان مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــ





  • بخوان ولی تامل کن