آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

۱ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۸
فروردين



وزارت دارایی انگلیس به بهانه نقض حقوق بشر و با انتشار بیانیه‌ای، نام چندین مقام ایرانی را به فهرست تحریم‌های خود افزود.
به گزارش جهان، آنطور که در این بیانیه آمده، تحریم این افراد در جلسه‌ای که روز ۱۲ آوریل (سه روز قبل) برگزار شده، اتخاذ شده است. در این فهرست نام ۱۵ مقام کنونی و سابق ایران به چشم می‌خورد.

«حسن فیروزآبادی» فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح، «حیدر مصلحی» وزیر اطلاعات دولت سابق، «قربانعلی دری نجف آبادی» و «سعید مرتضوی» از جمله افرادی هستند که نامشان در این لیست وجود دارد.

«محمود عباس‌زاده مشکینی»، سید «مرتضی بختیاری»، «حمیدرضا عمادی»، «محمد حسینی»، «محمد صالح جوکار»، «عزیزالله رجب‌زاده»، «محمود سالارکیا» و «حجت‌الله سوری» دیگر افرادی هستند که اطلاعات آن‌ها در این لیست به روزرسانی شده است.

وزارت دارایی انگلیس در این بیانیه خواستار بلوکه شدن دارایی‌های این افراد در انگلیس شده و نهادهای مالی این کشور را از هرگونه مراوده با آن‌ها منع کرده است.

انگلیس تاکنون جمعا نام ۸۶ ایرانی را در لیست تحریم‌های خود قرار داده است. برخی از افرادی که نامشان در لیست تازه‌منتشر شده، آمده، پیش از این هم در فهرست تحریم‌های انگلیس بوده‌اند، اما در لیست امروز اطلاعات این افراد به روز شده و نام تعدادی دیگر به آن افزوده شده است.

کد خبر:186951 -

  • بخوان ولی تامل کن