آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

ولایتی از احتمال دود سیاه ائتلاف خبر داد

دوشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۲، ۱۱:۳۵ ق.ظ



ولایتی در جلسه نیمه خصوصی با اعضای یکی از جریانات سیاسی در مشهد مقدس از احتمال مشاهده دود سیاه ائتلاف 2+1 خبر داد

به گزارش  بی باک، دکتر علی اکبر ولایتی یکی از سه عضو ائتلاف 2+1 چند شب پیش در جمع اعضای یکی از جریانات سیاسی مشهد حاضر می شود و ضمن تبیین اینده فضای انتخاباتی کشور صریحا اعلام می کند که احتمال رویت دود سیاه از ائتلاف 2+1 می باشد.

یکی از اعضای این جریان سیاسی از وی پرسید؛ " تا کی باید منتظر نتیجه ائتلاف بمانیم؟ چه زمانی دود سفید از دودکش ائتلاف خارج می شود؟ " که ولایتی هم در پاسخ به این فرد گفت: تکلیف ائتلاف به این زودی ها مشخص نمی شود و احتمال دارد در آینده دود سیاه هم ببینیم!



گفتنی است؛ مدتی است برخی از ورشکستگان سیاسی سعی دارند تا با شعارهای انقلابی و ابزارهای تحمیلی، خود را بر کرسی قدرت برسانند از همین رو برخی از مردودین فتنه و تکنوکرات مسلکها برای فریب افکار عمومی اقدام به وحدت با تعدادی از چهره های شاخص سیاسی و انقلابی کشور نمودند و از همان ابتدای کار هر آنکه با ساز و کار آنان مخالفت نمود را در صف دشمنان نظام و انقلاب قرار دادند.

حضرت علامه مصباح یزدی و مرحوم حضرت آیت الله خوشوقت از جمله بزرگانی بودند که به این طرح و برنامه های پرشائبه سیاسی پاسخ منفی دادند و در مقابل با حمایت های صریح و بی دریغ خود از جبهه پایداری انقلاب اسلامی، حاضر به همسفرگی با برخی جریانات سیاسی و افراد معلوم الحال نشدند اما عده ای از چهره های سیاسی کشور به این جریانات و افراد اعتماد نمودند و راهشان را از بزرگان بصیری چون حضرت علامه مصباح یزدی و مرحوم حضرت ایت الله خوشوقت جدا نمودند.

متاسفانه افرادی چون دکتر حداد عادل از چهره های متدین و انقلابی کشور با اینکه عدم پایبندی مدعیان وحدت به شعارهایشان را در انتخابات مجلس نهم به وضوح لمس کرده و طمع همسفرگی با چنین جماعتی را چشیده است، بار دیگر در آستانه انتخابات یازدهم ریاست جمهوری بر سر میزی نشست که به عقیده کارشناسان و اعترافات خود اعضای آن ائتلاف، نتیجه اش بسیار مبهم و احتمالا سیاه خواهد بود.

به هر حال ولایتی و حداد این روزها دسشان را به محمدباقر قالیباف داده اند و از ائتلافی سخن می گویند که خود نیز به آینده آن به هیچ وجه خوش بین نیستند و رپرتاژها و انتشار کلیپ های تبلیغاتی اینچنینی نیز مشکلی از آنها رفع نکرده است.


 
گفتنی است؛ چند ماه پیش حضرت علامه مصباح یزدی در دیدار با دبیرکل و اعضای شاخص جمعیت ایثارگران، به روشن سازی سیاست های کشور بعد از انقلاب پرداخت و از راه کارهای ممکن برای برون رفت از فتنه های در راه و انتخاب فرد اصلح در انتخابات آتی سخن گفت که در آن ایام اظهارات وی برای برخی سیاسیون خوشایند نبود و حتی عده ای بسیار تلاش کردند که این اظهارات حکیمانه و مهم حضرت علامه در فضای سیاسی و رسانه ای کشور منتشر نشود اما نهایتا خبرنگار بی باک این اظهارات مطهری زمان را بنابر تکلیف منتشر نمود.

علامه مصباح یزدی در آن دیدار با انتقاد صریح از برخی دیکتاتوری ها و بداخلاقی ها  از سوی برخی جریانات سیاسی کشور اظهار داشت: هر کسی در هرجا ورشکسته شد برای اینکه خود را داخل کند، شعارش وحدت می شود. هر خائنی که راهی ندارد می خواهد تحت هر عنوانی وارد شود و می گوید که اختلاف نکنید تا ما را فریب دهند.

وی خطاب به حضار در آن جلسه گفت: چندبار باید فریب بخوریم، عنوان وحدت بت برای ما نشود ، وحدت برای کسانیکه در چارچوب اسلام میخواهند با هم کار کنند، است.


تحمیل وحدت غیرمطلوب با عقل سازگار نیست


رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) اظهار داشت: ما به همه احترام می گذاریم و از عمق دل دوستشان داریم ، ولی این به معنای این نیست که در تشخیص هایمان همه یکی شویم. ما باید صمیمانه بایکدیگر برخورد کنیم و نظرمان را به دیگران منتقل کنیم و طرف مقابل هم همینطور نظر خود را بگوید ، من هم با روی باز پذیرفته و تامل می کنم. اینکه توقع داشته باشیم همه یکجور فکر کنند و اگر کسی فکر دیگری داشت، بگوئیم او اهل انشقاق است با عقل هیچ سنخیتی ندارد مگر با دموکراسی مبتننی بر منافع مادی و تقسیم منافع، اما ظاهرا این با ارزشهای انقلابی و اسلامی وفق ندارد . اگر اینجور بود اساسا شیعه ای در عالم بوجود نمی آمد .


وحدت بدون حجت ، از شعارهای شیطانی است


علامه مصباح یزدی تاکید کرد: صرف وحدت معیار نیست، وحدتی باید معیاری باشد که برای اهداف و مصالح اسلام لحاظ شود لذا جایی که فردی یقین به ضرر دارد به چه حجتی باید تبعیت کند؟! این از همان شعارهای شیطانی است که می خواهند سوء استفاده کنند، وحدت کلمه حق است اما آنها که این را مطرح می کنند منافع خود را خواسته و منافع اسلام را نمی خواهند ، عده ای  وحدت را بهانه می کنند، ما باید هوشیار باشیم و از این تجربه ها استفاده کنیم.


وقتی که فرد طالب وحدت خائن است و اگر بتواند در مقابل ولایت می ایستد، وحدت معنایی ندارد


 علامه مصباح یزدی در ادامه گفت: متهم کردن یکدیگر به رعایت نکردن وحدت و این حرفها منطق درستی نیست و اگر این جوابی داشته باشد بفرمائید چرا ابوذر و سلمان در صدر اسلام رعایت وحدت نکردند؟

عضو خبرگان رهبری گفت: در جایی ممکن است که تبعیت از دیگران مطلوب باشد و در جای دیگری نه ، عقلا می گویند وقتی حجتی نداریم حق با اکثریت است، اما کسی که حجت و یقین دارد باید به آن عمل کند و در اینجا وحدت معنایی ندارد مخصوصا که فرد طالب وحدت، آدم خائنی باشد که بارها خیانت خود را ثابت کرده است و الان هم اگر بتواند با ولایت نیز مقابله می کند منتهی قدرتش را ندارد.

علامه مصباح یزدی اظهار داشت: چشم ما باید به فلش ها و اشاره هایی باشد که رهبر معظم انقلاب نشان می دهند و این معنایش این نیست که ایشان معصوم است بلکه یک حجت شرعی و اطمینان بخش است.

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) اظهار داشت:  بنابراین این مساله که  آرمانی و ایده الی که فکر کنیم که همه خوبان و اصولگرایان بر روی یک فرد واحد فکر کنند عملا فکر می کنم که دور از واقعیت است، البته اگر بشود خیلی خوب است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی