آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات


زنان و دختران علوی در سوریه روزگار پر از دردی را می گذرانند. رنج و دلهره فتواهایی که از عربستان و اردن و مصر و... برای تجاوز به آنان می آید آنان را خراب کرده است. بشریت هم چشمانش را بر این فتواها بسته است؛ اگر بشریتی باقی مانده باشد! این سه فتوای روحانیون سعودی ، اردنی و مصری را ببینید تا درد و غم این زنان و دختران علوی را دریابید.

این روزها و با ادامه ناآرامی ها در سوریه، فتواهایی که برای جنگجویان این کشور به نام اسلام صادر می شود، مو را بر اندام آدم هر انسان آزاده ای سیخ می کند!

به گزارش تابناک ، چهارشنبه، یکی از روحانیون سلفی اردن، به نام یاسر الاعجونی، باز هم فتوایی جدید صادر کرد و گفت کسانی که در سوریه علیه بشار اسد مبارزه می کنند و می خواهند حکومت شریعت را در سوریه تشکیل دهند، می توانند به زنان علوی، غیر سنی و غیر مسلمان تجاوز کنند و از این بابت گناهی برای آنان وجود ندارد. این روحانی سلفی خود به مدت 17 سال در دمشق زندگی کرده است .

این نخستین فتوا از این دست برای جنگجویان سوری نیست، چند ماه پیشتر نیز یک روحانی سلفی سعودی به نام محمد العریفی، فتوایی را صادر کرد که این جنگجویان می تواند یک زن غیر سنی یا علوی را برای تجاوز دست به دست میان خود بچرخانند.

پیشتر از این هم فتوایی از مصر رسیده بود که زنان غیر سنی که در جنگ دستگیر می شوند را می توان به عنوان برده جنسی در بازار فروخت، بدون هیچ قرار دادی و هیچ حقی و می توان هر بهره برداری از این زنان نمود. این روند اتفاقی نیست.

یکی از فعالان سیاسی کویت هم از مقامات سلفی عربستان درخواست کرده است تا برده داری جنسی را آزاد اعلام کنند و افراد به بازار بروند و این برده گان را برای خود تهیه کنند. این کویتی همچین دستور العمل این کار را هم مشخص کرده و گفته است در همین چچن که تعدادی از زنان روسی توسط چچنی ها دستگیر شده اند، می توان آنان را به برده گی گرفت و در همین بازار کویت به فروش رساند. این خیلی بهتر از این است که مردان ما وارد روابط غیر مشروع! جنسی شوند.

جالب اینکه دولت آمریکا به نام دموکراسی از این متجاوزان حمایت می کنند. کار به جایی رسیده است که صدای سازمان های مختلف طرفدار حقوق زنان را هم در آورده است.

و همه این رفتارهای خلاف انسانیت به نام اسلام صورت می گیرد. مهم نیست که حق با بشار اسد است یا مخالفان. حتی مهم نیست که حکومت فعلی باقی می ماند یانه . مهم این است که سیاهی این فتواها به روی روحانیون سلفی باقی می ماند. مهم این است که انسانیت در یک گوشه از دنیا فدای سیاست بازی مرتجعان عربی شده است. مهم این است که زنان بی دفاع علوی و سایرین اکنون در ترس و دلهره فتوای روحانیون سعودی و اردنی و مصری و... روز و شب شان را به سر می رسانند. مهم این است که حتی بشریت هم چشمانشان را بر روی رنج و آلام زنان علوی و سایرین در سوریه بسته است.

نظرات  (۱)

با تشکر نظر از شما
وبلاگ شما هم لینک شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی