آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

گستاخی در عدم اطاعت از رهبری

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۱۰ ق.ظ


 

 

محمدرضا باهنر تصریح کرد: قطعا دولت من دولت آقا اجازه نخواهد بود. البته رویه رهبری هم این نیست که در شرح وظایف قوا دخالت کنند. در طول حضورم در مجلس به عدد انگشتان یک دست نیز به خاطر ندارم که رهبری در شرح وظایف قوا دخالت کرده باشند.

محمدرضا باهنر نامزد عضو ائتلاف خودساخته موسوم به اکثریت اصولگرایان گفت: در چند سال اخیر مسایل و دغدغه های اقتصادی همواره بر نامگذاری سال‌ها سایه انداخته است. علیرغم این موضوع آنچه اتفاق نیافتاده یک کار اقتصادی درخور شان مردم بوده است.



نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با دولت مهندس موسوی، هاشمی ، خاتمی و احمدی‌نژاد کار کرده ام گفت: بیشترین تاثیر را در سندهای راهبردی نظام از جمله سند چشم انداز داشته ام. با بیش از 250 وزیر بعد از انقلاب و بیش از 500 استاندار و بیش از 1500 نماینده در تعامل بوده ام لذا قوی ترین بانک اطلاعاتی را دارم. همه تجربه و هر آنچه دارم را در راستای بهبود وضع کشور و مردم به کار خواهم گرفت در مواردی چون تحقق درمان رایگان واگذاری اصل 44 به صورت واقعی بسیار مصمم هستم.

باهنر در ادامه تصریح کرد: قطعا دولت من دولت آقا اجازه نخواهد بود. البته رویه رهبری هم این نیست که در شرح وظایف قوا دخالت کنند. در طول حضورم در مجلس به عدد انگشتان یک دست نیز به خاطر ندارم که رهبری در شرح وظایف قوا دخالت کرده باشند.

اینکه رویه مقام معظم رهبری همواره چه بوده است؛ بر همگان روشن است اما اینکه رویه برخی سیاسیون در قبال ولایت چگونه بوده و می باشد؛ نکته ای است که مردم باید به آن توجه کافی و لازم را داشته باشند.

کاندیدایی که بر کرسی ننشسته به عدم اجازه گرفتن از ولایت فقیه از سوی خود افتخار می کند، چگونه می توان به آینده او خوشبین بود؟! 

کسانی که " آقا اجازه " را نامیمون می دانند، باید پاسخگو باشند که " آقا چشم" را چه می پندارند؟!

جای سئوال دارد که اگر چنین کاندیدای به فرض نشستن بر صندلی ریاست جمهوری، فردی را بدون رضایت رهبری منصوب کرد که ناخشنودی ولی امر مسلمین را در پی داشت، آنگاه در قبال حکم ولایت مبنی بر عزل وی چه مقاومتی از خود نشان خواهد داد. آیا وی همچون ایام مجلس علی رغم علم به ناخشنودی مقام معظم رهبری درباره مسائلی چون طرح سئوال از رئیس جمهور و استیضاح وزرا، بر  امور تنش زا اصرار خواهد داشت؟

حال اگر رهبر معظم انقلاب بنابر وظیفه و رسالت خود مصلحت دانستند تا در قضیه ای ورود پیدا کنند، باهنر چه واکنشی نشان خواهد داد؟


نظرات  (۵)

بسم الله الرحمان و سلام
+ اگه قراره مطلبی رو بنویسید که توش نقل قول هست، لطف بفرمائید و آدرس سایت یا خبرگزاری ای که این مصاحبه رو انجام داده یا چه میدونم متن سخنرانیشون هست رو هم بگذارید!
+ این که چند تیکه رو کات کردید و گذاشتید اصلا بکار آدم نمیاد، شما که قصدتون خیره، بهتر نیست جامع تر با مسائل برخورد کنید نه اینکه با یه نگاه خاص به قضیه نگاه کنید؟
+ تشکر!
سلام
این ینده خدا که کاملا پرته
بیچاره تو که رای نداری
با این حرفها میخوای چند تا رای جمع کنی
ولایت آقا همون اختیارات ولایت زمان رسول الله رو داره هر چند که قانون اساسی این چیزا رو نگفته باشه
این رجال باید بدوند که ما در لوای همچین ولایتی داریم زندگی میکنیم
پس بهتره که خفه بشند و حرف بیخودی نزنند
سلام برادر صابری عزیز
خط اول نوشتی این بنده ی خدا و از این لفظ براش استفاده کردی، خط آخر هم از لفظ خفه بشند استفاده کردی. واقعا لذت می برم که همچون جوانان ولایی و غیرتی داریم، درورد خدا بر تو باد که الحق و الانصاف همیشه مراقبید که خدای ناکرده حتی کسی جسارت نکنه حرفی بر علیه رهبری بزنه، واقعا تحسین برانگیزه، انشالا که موفق و موید باشید.

+ من نه قراره بهش رای بدم نه برام اهمیتی داره ولی با این وجود حتی اگه حرفش غیر منطقی باشه و با عقایدم نخونه بهش توهین نمیکنم.

+ این پیام گوهربار شما رو که: (ولایت آقا همون اختیارات ولایت زمان رسول الله رو داره هر چند که قانون اساسی این چیزا رو نگفته باشه) و  با منطق بیان فرمودید هم اگه به ایشون رسیدم بهشون میگم منتهی بدون اون خط آخری که فرمودید.
سلام بر برادر عزیز حاج علی آقای صداقت
حیف که دیر نظرت رو دیدم
عادت ندارم دوبار جواب یک نفر رو بدم
جوابت رو گرفتی اگه بازم حرفی هست ما شبانه روزی در خدمتیم
سلام...
با عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت ام ابیها حضرت فاطمه زهرا و روز زن و مادر از دوستان عزیز و خوبم در این وبلاگ درخواست میشه تا با حضور در وبلاگ حقیر و مطالعه مطلب (زهرا نامه) باعث روشنی بخش وبلاگ بنده باشید....
با نظراتتون خوشحالم کنید..
[گل]
+یاعلی+

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی