آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

ادعا ازسمتی و تکذیب ازسمت دیگر!!!

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۶:۳۵ ب.ظ

مطهری: هاشمی گفت در صورت اطمینان از عدم مخالفت رهبری حتما کاندیدا می شوم

انتخابات - مهر نوشت:

علی مطهری گفت: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دیدار با اعضای تشکل صدای ملت تاکید کرد در صورتی که مطمئن شود رهبر معظم انقلاب با کاندیداتوری وی مخالفتی ندارد، قطعا امروز برای کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ثبت نام خواهد کرد.
علی مطهری با اعلام این خبر اظهارداشت: دیدار اعضای تشکل صدای ملت که با حضور 7 تن از اعضای این تشکل با آیت الله هاشمی رفسنجانی انجام شد، یک ساعت و نیم به طول انجامید.

وی گفت: در این دیدار درباره مسائل مختلف صحبت شد و پاسخ آقای هاشمی به درخواست ما برای کاندیداتوری در این دور از انتخابات، این بود که آقای هاشمی تاکید کرد اگر من مطئن شوم که مقام معظم رهبری با کاندیداتوری بنده مخالفتی ندارند، حتما برای کاندیداتوری ثبت نام می کنم.

مطهری ادامه داد: بنابراین آقای هاشمی همچنان منتظر است تا این مطلب برای وی روشن و قطعی شود.

محسن هاشمی: پدرم نگفته بود برای تصمیم در باره کاندیدا شدن با رهبری مشورت می کنم

انتخابات - تسنیم نوشت:

محسن هاشمی فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در گفتگو با تسنیم ضمن انتقاد از برخی سوءاستفاده‌هایی که از سخنان پدرش درباره صحبت با مقام معظم رهبری درباره کاندیداتوری صورت می‌گیرد، تأکید کرد: برخی‌ها با این نحو سوءاستفاده به دنبال آن هستند که نیامدن آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عرصه انتخابات را به رهبر معظم انقلاب منسوب کرده و ایشان را عامل عدم کاندیداتوری پدرم معرفی کنند.
وی تأکید کرد: حرف دقیق آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در این باره آن است که "اگر به جمع بندی برسم و بر اساس ارزیابی‌هایم تصمیم بگیرم که در انتخابات کاندیدا شوم، آنموقع مانند برخی دیگر از داوطلبان که با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند، با ایشان دیدار خواهم کرد.

نظرات  (۲)

وی نگارنده ی نامه ی بدون سلام 88 و پیشگویی است که آتش ها و دودهای خرداد را پیش اطلاع رسانی کرد، همسرش از طریق رسانه ها فرمان!! به شورش در خیابانها داد و فرزندانش با عملیاتِ اجرایی و خیابانی، شورش های خارج و داخل علیه نظام را مدیریت، هماهنگ و پیاده سازی کردند.
اما چندی بعد، بنا به مصلحتی، مجدداً به ریاست مجمع ابقاء شد. مصلحتی که از سوی هسته ی اصلیِ نظام و از جایگاهی فراتر از مجمع تشخیصِ مصلحت، تشخیص داده شد بود.
_____________________________________
تایید هاشمی از سوی شورای نگهبان برای نامزدی ریاست جمهوری، مهر تاییدی است بر تمامی مدعیاتِ وی در خصوصِ تردید در انتخابات ریاست جمهوری 88 و این یعنی تطهیرِ تمامی کسانی که چنین ادعایی داشته و هنوز از ادعای خود مبنی بر تقلب در انتخابات و متقلب بودن منتخب مردم دست نشُسته اند :
از کسانی همچون میرحسین، کروبی، مهدی هاشمی، فائزه، گرفته .... تا مجرمان و شورشیان کف خیابان ها.
_____________________________________
مصلحت اندیشی یعنی چی؟

پاسخ:
مصلحت اندیشی !!! بهتره اسمش را بگذاریم  تصمیم گیری از خیمه فرماندهی
خیلی تفاوت دارد تصمیم هایی که من به عنوان افسرجوان جنگ نرم میگیرم باتصمیمات فرمانده ی کل قوا
آقای هاشمی فرد عادی نیست یک عقبه ای دارد یک پتانسیل هست که اگر نظرمن جوان کم تجربه باشد میگویم اورا از نظام حذف کنید ولی آن بزرگی که در خیمه فرماندهی نشسته است و همه مسائل را از خیمه  فرماندهی بررسی میکند صلاح میداند که این گزینه ی که پتانسیل بالایی دارد را درسمت خودش نگه دارد  به جای اینکه  هلش دهد سمت دشمن .....کدام خطرش کمتر است که اورا در مکانی نزد خودمان نگه داریم  یا بگذاریم به خط دشمن برود و آسیب بیشتری به ما بدهد
روش نظام ورهبری این است که اکثریت را تا جایی که امکان دارد در زیر چتر نظام نگه دارد
ای خدا خیرتون بده، ما هم چند ماهه با هرکی صحبت کردیم همینو گفتیم، که وقتی رهبری سال 90 مجددا ایشون رو به ریاست مجمع گذاشتن، این همه جلز ولز نمیخواد دیگه، چی میگن، کاسه داغ تر از آش شدن.
این همه تخریب بر علیه ایشون و اینکه گذاشتیمشون کنار سران فتنه، دو حالت داره، 1. واقعا از سران فتنه هستند که با این اوصاف فکر نکنم رهبری حتی واسه مصلحت هم ایشون رو بگذارن مجدد. 2. ربطی به فتنه نداره یا بگیم شاید کارایی کرده باشن و تخلفاتی داشته باشن.
درضمن اینکه بگیم رهبری دست هاشمی رو گرفته و نذاشته جذب دشمن بشه زیاد جالب نیست، جدای بحث ولایت فقیه و این مقام اگه بخوایم درمورد اشخاص صحبت کنیم، اگه اسمی از انقلاب ایران بیاد هیچ کس نمیتونه منکر بشه که اسم هاشمی هم همیشه بوده و هست، هاشمی هنوز هم سیاستمدار قوی ای هست و اگه اغراق نشه شاید بشه گفت از ارکان نظامه منتهی با این هجم تبلیغات علیه ایشون و بحث فرزندانشون و اینا باعث بدنامی یا چه میدونم کم شدن اقبال مردم ازشون شده.

+ افسر جنگ نرم و خیمه و اینا رو نفهمیدم ولی به نظرم میاد بهم امر شده برم از بالای بالگرد نیگاه کنم، هرچند موتورسواری هایی هم باید داشته باشیم.
پاسخ:
شما همچنان موتورسواری کنید بهتره ‍‍!!
ایشون توی تمام اتفاقاتی که افتاد موضع خودرا مشخص نکرد و حرف هایی زد که آتیش فتنه رو تند تر کرد و همیشه اولین کسی بود که جریان مخالفت با نظام رو شروع کرد چندماه قبل ازانتخابات 88 سلامت انتخابات رو زیرسووال برد و چندوقت قبل از انتخابات 92 از کلید واژه انتخابات آزاد صحبت کرد
خیلی روشنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی