آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

جریمه ........آزادی !!!

جمعه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۵۱ ق.ظ

یه فرانسوی مسلمون ثروتمند (Rachid Nekkaz (L گفته:
جریمه زنهای باحجابی که با پوشیه میان تو خیابون رو میده



او گفت که ۱ میلیون یورو برای این کار گذاشته کنار و هر زنی نه فقط تو فرانسه بلکه تو هر کشوری که قانون منع حجاب باشه جریمه اش رو میده !

قشنگ ترین جمله کنایه دارش به دولت های مدعی آزادی :

“My sister, go out free wherever you want and I will pay the fine for you”

خواهر من ، آزادانه هرجا که میخواهی بیرون برو من جریمه اش رو میدم

  • ۹۲/۰۲/۲۷
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۱)

“My sister, go out free wherever you want and I will pay the fine for you” خواهر من ، آزادانه هرجا که میخواهی بیرون برو من جریمه اش رو میدم
خیلی جالبه .احسنت
پاسخ:
احسنت به من یا به این بنده خدا ؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی