آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

تیمور علی عسگری مشاور پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت و نماینده مجلس هفتم و یار انتخاباتی ومشاورسیاسی آقای هاشمی رفسنجانی

علی عسگری:می گویند از اصلح ولایی حمایت می کنیم و علما نیز از او حمایت کرده اند. کدام اصلح؟ اصلحی که تبعه آمریکا است؟ کدام علما؟ علمایی که اسلام آمریکایی را ترویج می کنند؟ علمای واقعی کسانی مثل آیت الله هاشمی رفسنجانی هستند که دوشادوش امام حرکت می کردند نه امثال این علمای آمریکایی!






نماینده اسبق مشهد در ادامه تخریب نماینده فعلی مشهد را در دستور کار قرار داد و در ادعایی جالب گفت: کسی که رئیس جمهور عضو هیات علمی اش کرده است و رئیس دانشگاه می شود و بعد نماینده مجلس شده است، امروز با کمال بی شرمی و وقاحت و بی عقلی می گوید؛ مطالبه عمومی رد صلاحیت هاشمی است. من نمی دانم این حماقتی ها از کجاست؟


مشاور پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام دلیل آمدن هاشمی را لبیک گفتن به ندای مقام معظم رهبری برای تحقق حماسه سیاسی عنوان کرد و ادعا کرد: کسانی که تیشه به ریشه اسلام می زنند و حسرت نظام شاه را می خورند آروز می کنند که هاشمی نباشد

وی در ادامه گفت: هاشمی را نمی شود از انقلاب گرفت چون ایشان شناسنامه انقلاب هستند!

 

تیمور علی عسگری همچنین ابراز داشت:  آقای هاشمی یک انسان چشم و دل سیر و شجاع هستند که تمام اموال خود را خرج انقلاب کرد. آقای هاشمی دقیقه 90 ثبت نام کرد که مهمترین دلیل آن یخ زدگی فضای سیاسی کشور بود و حماسه سیاسی با حضور ایشان شکل خواهد گرفت.

 

مشاور و رابط پارلمانی مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادعایی عجیب و بی اساس تصریح کرد: آقای هاشمی سه شنبه ها با رهبری دیدار دارند و بعد از ثبت نام به رهبری فرمودند من هرچه که از آبرویم باقی بود را کف دست گرفتم و به وزارت کشور رفتم و ثبت نام کردم. گرچه ذره ای حب ریاست جمهوری در دل ندارم اما بقیه اش با شما!

تیمور علی عسگری در پایان هدف از آمدنش به این مراسم و ماموریت خود را در شهر مقدس مشهد چنین ابراز داشت: به من ماموریت داده شده است تا یک ستاد فرا جناحی تشکیل دهم و آقایان آرین منش، روشنک و شاملو هم اعلام وفاداری کردند.

 



  • ۹۲/۰۲/۲۹
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۳)

سلام

اگه چشم و دل سیر نبود چی میشد؟؟ خدا میدونه

شانس آوردیم ، خوب شد اومد وگرنه حماسه سیاسی مون خراب میشد

با مطلب " من ... تو .... وب .... هدف چیه ؟؟ به روزم

پاسخ:
سلام
ودرنهایت تشریف آوردید!!!
سرمیزنیم بهتون
یاعلی
سلام، با اجازه نویسنده!
ایوب جان منم زیاد از مردم کوچه بازار شنیدم که هاشمی انقده خورده که دیگه سیره و نیازی به دزدی نداره! {البته شوخیه برادر}  :))

+ جناب صابری؛ خدای ناکرده یه وقتی نیای مارو دعوت کنی؟ هرچند بنده وقتم پره :))
پاسخ:
شما راحت باش
  • ایوب صابری
  • با سلام خدمت مدیریت وبلاگ

    شرمنده جواب آقای صداقته دوست داشتید تایید کنید

    *** سلام حاج علی آقای صداقت ***

    عرضم به حضورت که اینترنت من خانگیه با سرعت بسیار پایین

    اونروز هر کاری کردم سایت شما بالا نیومد

    تشریف بیارید

    یاعی

    پاسخ:
    عجب!!!!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی