آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

علم‌الهدی:مناظرات خوبی بود

يكشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۵۲ ب.ظ

 
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فتنه ۸۸ گفت: نامزدهای انتخاباتی بدانند مردم با بصیرت ایران فتنه ۸۸ را فراموش نکردند و همواره فتنه و فتنه‌گران را می‌شناسند پس نباید نامزدها برای جلب رای برخی از افراد لائیک و ضد انقلاب از این فتنه‌گران تعریف کنند.
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۷:۲۶
آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در حاشیه همایش حماسه سیاسی که با حضور مدیران و اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مشهد مقدس در بیت امام جمعه مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به فارس درمورد مناظره روز گذشته هشت کاندیدای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در رسانه ملی اظهار کرد: در مجموع صدا و سیما مدیریت خوبی در مناظره داشت، در عین حال اینکه برخی می‌گویند بهتر از این نمی‌شد؛ نخیر؛ اینگونه نبوده چراکه بالاخره باز هم بهتر از این می‌توان برگزار کرد.


وی افزود: درعین حال مدیریت رسانه ملی در برنامه‌های انتخاباتی قابل تقدیر است چراکه سبب شده مردم در اقصی نقاط کشور، براساس تدبیر و تبلیغات عادلانه با کاندیداها آشنا شوند و همچنین جلوی هزینه‌های گزاف و کلان تبلیغاتی گرفته شود.

* ضرورت ارائه راه حل برای مشکلات به جای سیاه‌نمایی و وعده های واهی

امام جمعه مشهد مقدس در ادامه در پاسخ به سئوال دیگر فارس مبنی بر توصیه‌های وی به کاندیداهای ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: کاندیداها باید به جای سیاه‌نمایی و دادن وعده‌های واهی، راه حل‌های خود رابرای حل مشکلات کشور ارائه دهند.

وی با تاکید براینکه کاندیداها از کشور تصویر بدی نشان ندهند، تصریح کرد: کاندیداها برای نشان دادن توانایی‌های خود نباید سیاه‌نمایی کرده و در رسانه ملی حرف‌هایی بزنند که از کشور تصویر بدی به همه نمایش داده شود؛ قطعا زدن اینگونه سخنان در رسانه ملی کار درستی نیست.

* نامزدها بدانند ملت ایران فتنه ۸۸ را فراموش نکردند

آیت‌الله علم‌الهدی در بخش پایانی سخنانش با اشاره به فتنه ۸۸ یادآور شد: نامزدهای انتخاباتی بدانند مردم با بصیرت ایران فتنه ۸۸ را فراموش نکردند و همواره فتنه و فتنه‌گران را می‌شناسند پس نباید نامزدها برای جلب رأی برخی از افراد لائیک و ضد انقلاب از این فتنه‌گران تعریف کنند و یا اینکه به گونه‌ای حرف نزنند که انگار اتفاقی نیافتاده است چراکه قطعا این عمل سبب رای آوری آن‌ها نمی‌شود
  • ۹۲/۰۳/۱۲
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۲)

سلام.
وب قشنــــــــــــــــــــــــگی دارید.
درود.
وبلاگت سرشار از آرامش است.
مارو فراموش نکن منتظر نظراتتونم.


پاسخ:
علیک سلام
ممنون
تبادل لینک؟؟
پاسخ:
انشالله 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی