آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

یادش غم انگیز4 سال قبل ......

دوشنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۳ ق.ظ

4 سال قبل، وقتی کاندیدای محبوبمان با ٢٤ میلیون رأی رئیس جمهور شد،
دوست داشتیم به خیابان بیائیم

لینک منبع : اینجا



محمدمهدی پیام داد پریشب ،میگه تجریش بزن وبرقص راه انداختند دخترها باسرمکشوف!!!!!!(عین جمله ی محمدمهدیه!!!!!!!)


به جمله اش فکرمیکنم سرمکشوف ؟؟؟
این مدت جندین بار قصدکردم بنویسم ولی دستم به قلم نمیرفت (بخونید کیبورد)
یادچندشب پیش افتادم روی برگه ای مطالبات رهبری وفاکتورهایی که برای ریاست جمهوری تعیین کرده بودن رونوشتم وداشتم بررسی میکردم باکمی تردید رسیدم به جلیلی باز شک داشتم سوال داشتم حرف مخالف وموافقا روشنیدم بعدرسیدم به حرف رهبری که گفتند:کسی رئیس جمهوربشه که دشمن ازش احساس خطربکنه دلم قرص شد 24 خرداد روی برگه نوشتم سعید جلیلی از رای ام مطمئن بودم الانم هستم

مهم هم نیست روحانی رای اورده البته خیلی جای بحث داره
دیروز هم با محمد بحث کردیم هم بامجید میلاد اشک میریخت مادر میلاد هم همینطور میلاد هم بایه بستنی خودشو آرووم کرد دوروز بود چیزی نخورده بود ضعف رفته بود بچه


ولی نظرخودم اینه که خیلی بد نشد توجه کنید خیلی بدنشد!!!!!!!!
بذاریه عده ای بفهمن فرق بین الماس وخرمهره رو
ولی خوشم  میادهمونایی که میگفتند انتخابات آزاد و به اتیش تقلب وفتنه در88 دامن زدند اومدندوگفتند : این انتخابات ازسالم ترین انتخابات دردنیاست وهیچکس هیچ  شبهه ای نمیتواندواردکند(یادحرف حاج خانم افتادم)

محمدهم آتیشی بود رای اش ولایتی بود زیرپوستی هم ازمشایی حمایت کرده بودبچه ام.میگفت همش تقصیرجلیلیه میگفت بچه های حزب اللهی وقتی دیدن رای جلیلی پایینه باید ازولایتی یا قالیباف حمایت میکردن من گفتم ما ماموربه وظیفه ایم نه به نتیجه گفت این توجیه مسخره ایه برای شکست جریان اصولگراها گفتم اولا اصولگراها شکست نخوردن روحانی ازنظرتقسیم بندی سیاسی یه راست سنتی هست درضمن دیدیدکه غیر از هاشمی که اونم کارگزاریه نه اصلاحاتی بزرگان اصلاحات ازایشون شفاف حمایت نکردند عارف هم وقتی رفت کناراسمی از روحانی نیاورد دراصل با کناررفتن عارف جنازه نیمه جان اصلاحات دفن شد ...........  شاهرخ که دیگه توی بحث گل کاشت میگفت آه احمدی نژاد دامن اصولگراها رو گرفت ازبس این مومن رو تخریب کردند بعدتوپید به آیت الله مصباح


این هارو به کنار حرف های آقای پناهیان قشنگ بود

پناهیان:
همه باید از اینکه به وظائف خود عمل کردند خوشحال باشند و به نتیجه کاری نداشته باشند؛ این فرهنگی است که امام به ما یاد داده است. ما در برخی از عملیات‌ها رسماً شکست می‌خوردیم و شهدای زیادی می‌دادیم، اما نبریدیم و ادامه دادیم تا به این عزت رسیدیم. نیروهای انقلابی مطمئن باشند که حتماً حکمتی در کار است و مصالح عالیه را خدا می‌داند و بس. ما به نتیجۀ انتخابات راضی هستیم و اگر وظیفۀ خود را در انتخابات انجام داده‌ایم باید خیالمان از نتیجه راحت باشد... الان برای ما این مهم است که ببینیم وظیفۀ بعدی ما چیست. برای ما فقط باید انجام وظیفه مهم باشد و بس. من یقین دارم خدا دلگرفتگی نیروهای انقلابی را جبران خواهد کرد.



  • ۹۲/۰۳/۲۷
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۷)

سلام 
بین انتقاد و تخریب فاصله خیلی کمی هست
گاهی ندانسته و گاهی هم دانسته به اسم انتقاد تخریب می کنیم ماها 
در ضمن شما شوخی کردید و ما هم جواب شوخی شمارودادیم 
کوبیدن هم یکی دیگه از اون برچسب ها بود که دارید میچسبونید 
موفق باشید
پاسخ:
سلام توی وب تون جواب دادم یاعلی

سلام

باورم نمیشه حرفای شما و بحثا و کمکی که تو دیدار مثلا در حق بنده روا می داشتید فقط بازی بوده باشد!!!!!

من نه تظاهر کردم و نه کسی را فریب دادم....

تمام سعیم این بود که دوستان دیدار با چشم باز فکر کنند و بیاندیشند

چرا همه شان از نتیجه انتخابات شوکه شدند؟؟؟؟

چون واقع بین نبودند...چون در خواب خرگوشی فرو رفته بودند و هر چه سعی کردیم از خواب بیدارشان کنیم خودشان نخواستند

جالب است!!! این خواب بودن را به بصیرت و مقاومت تعبیر می کنند...

به تکلیف مدار بودند به ولایتی بودند.....

اگر تکلیف برایشان مهم بود که اینقدر سرخورده نمی شدند...چون نتیجه با خدا است....

اگر ولایت مدار بودند که رهبری پیروز واقعی را مردم دانستند...چرا خوشحال نیستند از پیروزی مردم!!!!؟؟؟؟؟

چرا جانبازی جلیلی را دیدند ولی مدال افتخار رهبری به روحانی را در جنگ ندیدند؟؟؟

فقط چیزی که به نفعشان باشد را می بینند

ولایت تا جایی برایشان مورد قبول است که مطابق میلشان سخن بگوید...

 

پاسخ:
سلام خواهرم
انقده تند نرو خواهرترمزشو  بگیر ماهم سوارشیم
من کاری به بقیه ندارم ولی درمورد خودم باید بگم من به جلیلی رای دادم ولی تالحظه اخر هم سوال پرسیدم هم نظرات مخالف و موافق روشنیدم و به رایی که دادم اعتقاددارم
بنده مامور به وظیفه ام واگه دوباره باعلم به اینکه روحانی رای میاره به صبح 24 خرداد برگردم باز به جلیلی رای میدم

من اشتباه سال های قبل رو تکرار نمیکنم وااز رئیس جمهور قدیس نمیسازم جلیلی با فاکتورهای رهبری همخوانی داشت از گفتمان انقلاب دفاع کردبهش رای دادیم مثل رایی که به احمدی نزاد دادیم زمانی که احمدی نژاد به خط قرمز ما یعنی ولایت نزدیک شد وخواسته وناخواسته با عقل خودش یا به قولی سحر شده ازاین اصول گذشت همین مایی که بهش رای دادیم جلوش وایستادیم  درمورد جلیلی هم اگه رئیس جمهور میشد همین وضع بود

بچه حزب اللهی های ما بعضی هاشو  ن توی افراط و تفریط هستند قبول دارم به بنده برچسب ضدجلیلی ومنافق زدن شماهم میگی بازی تون دادم
 قضیه چیه ؟ اعتقاد همه شده این جمله : یا با مایی یا ضد ما ؟؟

دشمن تراشی ازبین  خودی هااااااااا!!!!!!!!!!



  • امیر علی خوشنام

  •  یک نقطه بیش فرق "رحیم" و "رجیم" نیست

     از نقطه‌ای بترس که شیطانی‌ات کنند


    سلام
    می تونید جوابتون رو پائین کامنت ببینید
    با تشکر

    سلام خواهر خوم

    دیدم اون بالا نوشتن که شوخی کردید و اونا هم جواب شوخی را دادن.گفتم شاید ....

    بی خیال...

    من در همان دیدار هم گفتم که نوع فکر شما را تحسین می کنم که با چشم باز انتخاب می کنید...

    ببخشید اگر از حرف من دلخور شدید

    بله متاسفانه افراط بیش از حدشان مانع از دیدن حقایق شد و بعد از این هم می شود

    برایتان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم

    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    شاید و اما و ولی رو کناربذاریم ........کارای مهم تری هست
    من هم برایتان آرزوی عاقبت به خیری میکنم انشالله که نزنیم توی جاده خاکی

    یاعلی

    شطرنجبازی که حواسش فقط به حرکت بعدی خودش باشد، شطرنج باز خوبی نیست. شطرنج باز ماهر به کسی می‌گویند که بتواند چند حرکت بعدی خود و حریفش را پیش بینی کند و برای پیروزی برنامه داشته باشد. شطرنج باز ماهر گاهی برای کیش و مات کردن حریف، مهره‌های مهم حتی وزیرش را هم قربانی می‌کند. اگر آن لحظه دلش برای مهره‌هایش بسوزد و تصمیم درستی نگیرد، قطعا فرصت را از دست می‌دهد و شاید بازی را به رقیبش واگذار کند. پس تکلیفش در آن لحظه، حفظ مهره خودی نیست، بلکه قربانی کردن آن است!

    سیاست هم مثل بازی شطرنج است. آدمهای موفق در سیاست باید شرایط و مقتضیات زمان را بفهمند، جامعه را بشناسند، به نیازهای مردم توجه کنند، بازی حریف را در نظر بگیرند و بتوانند در لحظات حساس تصمیم درستی بگیرند وگرنه کیش و مات می‌شوند. این حرف کاملا روشن و بدیهی است. واقعا نمی‌دانم چرا بعضی‌ها نکته‌ی به این بدیهی را هم درک نمی‌کنند؟ اینکه طوری بازی کنیم که با اشتباه خود، نتیجه را به حریف واگذار کنیم، نهایت بی‌تدبیری و بی‌عرضگی ما را نشان می‌دهد؛ پس چرا اسمش را ادای تکلیف بگذاریم؟ اصلا چرا تکلیف را بی‌توجهی به مصلحت‌ها بدانیم؟

    یک سوال ساده: در صورت حضور افرادی به جز نامزد اصلح در دور دوم انتخابات، تکلیف چیست؟ مطمئنا از نظر کسانی که نامزدشان به دور دوم راه نیافته، هیچکدام از آن دو نفر اصلح نبودند و نیستند. حال باید براساس چه معیاری به یکی از آن دو کاندیدا رای بدهند؟ براساس معیاری که قبلا برای اصلح مورد نظر خود در نظر گرفته بودند یا مصلحت؟ جوابش خیلی ساده است، مصلحت. پس مصلحت و توجه به مقتضیات زمان، همیشه مهم است. به همین سادگی!

    نکته‌ی بعدی اینکه لازمه کار سیاسی، ‫سعه صدر و شرح صدر ‫و انعطاف است. با انتخاب معیارهای مطلق برای نامزد اصلح و اصرار و پافشاری بیش از حد بر آن، به گونه‌ای که این قبا به تن هیچکس جز یکی دو نفر نیاید، چطور می‌توان در کار سیاسی موفق بود؟

    در کار سیاسی، حرف مطلق نداریم. متاسفانه همین مطلق‌نگری‌ها باعث می‌شود که بعضی‌ها توجهی به مقتضیات زمان و تغییر شرایط نداشته باشند و نتوانند در مواقع حساس، تصمیم درستی بگیرند. البته اسم رفتارشان را می‌گذارند تکلیف؛ تکلیفی که آگاهانه منجر به شکست می‌شود و پیروزی حریف را رقم می‌زند! و البته گاهی برای توجیه اشتباهات خود، به شهادت امام حسین هم اشاره می‌کنند! غافل از اینکه نتیجه قیام کربلا، احیای حق و رسوایی یزید بود؛ حال نتیجه تکلیف این دوستان چه شد؟! آیا موفقیتی داشتند؟

    (امیدوارم که حرف من سوءتفاهمی را بوجود نیاورد) آیا تکلیفشان این نبود که گفتمان مقاومت و انقلاب را حاکم کنند؟ پس چرا گفتمان مقابل (یا به قول خودشان گفتمان سازش) حاکم شد؟! آیا تکلیفشان این نبود که مانع تکرار دولت‌های سازندگی و اصلاحات شوند؟ پس چرا همانها به قدرت رسیدند؟! سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که آیا راهی وجود نداشت که تکلیفشان را به سرانجام برساند؟ اگر وجود داشت و به آن عمل نکرده باشند، آیا مقصر هستند یا نه؟!

    بله وجود داشت. مطمئنا آن راه سیاست‌ورزی خردمندانه بود، یعنی توجه به مصلحت و مقتضیات زمان. چیزی که به آن توجه نکردند و ظاهرا هنوز هم متوجه اشتباهات خود نشده‌اند و همچنان خود را صاحب حق می‌دانند. کاش لااقل از امام خمینی مایه نمی‌گذاشتند و تعریف خاصشان را از تکلیف، به امام نسبت نمی‌دادند. زندگی امام مخصوصا دوران رهبری ایشان در جمهوری اسلامی، پر است از سیاست ورزی خردمندانه و توجه به شرایط و مقتضیات زمانه و مصالح نظام. اگر یک روز «جنگ جنگ تا پیروزی» تکلیف بود، یک روز هم قبول قطعنامه تکلیف شد. آیا مدعیان فعلی تکلیف هم، این شرط سیاست‌ورزی را قبول دارند و در عمل رعایت می‌کنند؟

    پاسخ:
    آقامعلم بکبار دراین مورد بحث کردیم حرف من همان است که گفتم
    ولی چندموردرو تکرارمیکنم برای یادآروی شما و کسایی که نظرشمارو میخونن

    اگه مثلا انتخابات میرفت دوردوم وبین قالیباف روحانی بود باز همون معیارهایی که برای من جلیلی مثلا نمره اش شده بود 18 بین اینها درنظرمیگرفتم مثلا قالیباف میشد 13 روحانی هم اگه مشروط نمیشد روی 10بود دیگه خب این بار به قالیباف رای میدادم
    بنده مصلحت رو هرجایی که قبول ندارم مگه نگفتید شاخص امام ورهبری ؟ خب این ها برای ریاست جمهوری معیار داشتند من چطور براساس معیارهای رهبری یکی رو انتخاب کنم ولی به نظر خودم چون رای نداره مصلحت اندیشی بکنم و رایمو تغییر بدم این از نظربنده باطله !

    شما میگی سیاست فلان است بهمان است بازی شطرنج است امام علی میفرماید:سیاست یعنی عدالت /سیاست بدنیست سیاسی بازی بداست
    عدالت هم که میدانیدچیست؟ عدالت یعنی هرچی سرجای خود /من چطوری عدالت رو میتونم رعایت کنم وقتی به کسی رای میدم که بامعیارهایی که به درستیش ایمان دارم همخوانی نداردیعنی بذارمش جایی که شایسته اش نیست این ضدعدالته ظلمه !



    سلام خواهر

    نمی خواستم بگویم

    ولی الان دیگر بازی های انتخابات به پایان رسیده و درگیری های بین دوستان به اتمام رسیده

    من هم به دکتر جلیلی رای دادم.

    همان گزینه اولی که انتخاب کرده بودم.

    چقدر متهم شدم که تخریب دکتر و ...دهها حرف دیگر ...

    تا وقتی که علنا می گفتم که کاندید من جلیلی است مورد احترام ودم.ولی وقتی که به دوسنتان گفتم رای من تغییر کرده همه جور اتهام به سویم روانه شد

    چیزی نگفتم.چون مطمئن بودم که هدفم و کارهایم تخریب نیست.

    باید نظر مخالف را هم شنید و بعد تصمیم نهایی را گرفت

    این که پنبه در گوش کنیم و نشنویم که می شود مانند عصر جاهلیت و کارهایی که اعراب برای نشنیدن سخن حق و قرآن به کار می بردند

    من به دکتر جلیلی رای دادم ولی از ایشان قدیس نساختم

    ایشان هم مثل هر فرد و سیاستمداری خالی از ایراد نیست

    بر او ایرادهایی وارد است

    بحث سابقه اجرایی بحث واقعا جدی بود که در فرمایشات رهبری و امام خمینی(ر ه)از ویژگی های اصلی رئیس قوه مجریه است

    گفتمان امام و رهبری را که پرچم دار اصلیش خود امام و رهبری هستند و در سرار دنیا صدور کرده است

    چقدر این گفتمان را می شود پیاده کرد بحث مفصلی است

    چند صباحی شاگردی را اساتید دانشگاه امام صادق علیه السلام و پژوهشگاه امام خمینی زیر نظر فرزند بزرگوار استاد مصباح بوده ام و با این گفتمان و این مطالب آشنایی پیدا کرده ام

    پیاده کردن اسلام راستین کار 4 سال و 8 سال نیست و از توان یک نفر هم خارج است.

    می شود خلاصه این اندیشه ها را در کتب شهید مطهری هم پیدا کرد

    یک آرمان است که دسترسی به آن خیلی کار سختی است

    چشم انداز20 ساله که خیلی ساده تر از این است به انجام نرسیده

    حرفهای رهبری بسیار بر زمین مانده است

    برای تحقق این گفتمان به فرهنگ سازی و آمادگی و خواست مردم احتیاج است

    الان در بسیاری از کشورها انقلاب هایی که صورت می گیرد برای رسیدن به همین گفتمان است ولی در کشور خودمان هنوز بعضی ها طاقت شنیدن چند حرف ساده که هیچ خلاف اسلام هم نیست را ندارند

    بدون برنامه هیچ گاه نمی توان ه آن آرمان دست یافت

    رهبری هم به کاندیدا توصیه کردند که با برنامه وارد شوید

     

    ممنون خواهر خوبم که به حرفهایم گوش دادید و در این دوره پر افترا و دروغ دست پر مهرت را از ما دریغ نکردی

    پاسخ:
    سلام نستوه عزیز

    من هم کم ازاین بچه حزب اللهی های تخس زخم نخوردم ولی همیشه این توذهنمه که اگه کارهمه درست بود چرا فرزند زهرا هنوز توی بیابون غیبت اسیره؟  پس خیلی هامون هنوز درست نشدیم  حالا حالا ها کار داریم برای انجام دادن

    یاعلی خواهر ملتمس دعا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی