آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

مادر گلشیفته هم کشف حجاب کرد +عکس

يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۰۵ ق.ظ




به گزارش ناصرون، بهزاد فراهانی (پدر) و فهیمه رحیم‌نیا (مادر گلشیفته فراهانی که در سریال مادرانه نقش یک مادر فداکار و دلسوز را بازی می‌کرد) در افتتاحیه یک فیلم مبتذل افغانی که در آن به دخترشان تجاوز می‌شود حضور پیدا کرده و با دخترشان عکس یادگاری گرفتند.

 

389664_764.jpg

 

389665_810.jpg

99
  • ۹۲/۰۶/۱۷
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۶)

هعییییییییییییییییییییی
هعییییییییییییییییییییی
روشن فکری بعضی ها ؛
از چرخیدن پشه ها دور مخشون معلوم میشه
شما هم فقط زوم کردید روی گلشیفته فراهانی، منتظرید کس و کارش کاری کنند و زرتی بزنید اینجا، میخواید حرف خاصی بزنید یا نتیجه ای بگیرید؟
پاسخ:
بله قصدخاصی دارم ............شما قراربود دیگه وب بنده رو نخونید چی شد ؟
  • حرف های من تا دیروز این نبود
  • تو دینی که من میشناسم (اسلام) گفته شده کسی حق نداره پشت سر کسی یا در مورد کار کسی حرف بزنه شاید اون طرف راضی نباشه اون وقت گناهش به گردن خودتونه
    هر کس مسئول اعمال زندگی خودشه
    اون اگه کاری کرده خودش میدونه و خدای خودش
    من و شما نمیتونیم برای کسی تکلیف مشخص کنیم
    و حق نداریم در مورد کسی چیزی بگیم
    و خدا با گفته های ما برای کسی نامه اعمال نمیپیچه و فقط مایم که با گفته هامون گناهان خودمون رو زیاد میکنیم
    بعد یه سوال شما خوشت میاد یه عکس که مثلا بی حجاب گرفتی رو کسی بگیره هی دست به دست کنه
    امیدوارم متوجه منظور من شده باشین
    شمایی که
    ومن شدم خادم وعاشق حسین .................
    وچشم امید داریم به نهمین فرزند حسین (ع)


    پاسخ:
    غیبت جایز است زمانی که  طرف متجاهر به فسق باشد؛ یعنى، هیچ گونه پروایى نداشته باشد که علناً به گناه و معصیتى دست بزند؛ در این صورت در خصوص گناه علنى او غیبت جایز است.
  • حرف های من تا دیروز این نبود
  • آنچنان داغ است، بازار مکافات عمل
    گر به دقت بنگری هر روز، روز محشر است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی