آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

آشپزی اول تازه عروس

دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۳۳ ق.ظ
اوایل ازدواجمون بود و هنوز نمی تونستم خوب غذا درست کنم.یه روز تاس کباب بار گذاشتم و منتظر شدم از سر کار بیاد.همین که اومد،رفتم سر قابلمه تا ناهار و بیارم ولی دیدم همه ی سیب زمینی ها له شده،یه گوشه نشستم و زدم زیر گریه.وقتی فهمید واسه چی گریه میکنم.خندش گرفت و خودش رفت غذا رو آورد سر سفره.اون روز این قدر از غذا تعریف کرد که اصلا یادم رفت غذا خراب شده.
  • ۹۲/۰۶/۱۸
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۳)

سلام

مختصر، مفید و آموزنده برای آقایون

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
فکر نمی کنم بتونم همچین برخوردی داشته باشم.
***** **** ***** **** ****** ****** انشالله شهید شی!
شما هم مواظب غذاهاتون باشید، آدمای زیادی به خوبی این شهدا پیدا نمیشن.
سلام
چرا سانسورش کردی، حرف ضد اخلاقی که نداشت!
شهادت شهد شیرینی است که هر کس لیاقت چشیدن آن را ندارد، برای آنکه لایقش باشیم، باید برای سید و مولایش جان فشانی کنیم و راهی را که او رفت را با معرفت بشناسیم.
پاسخ:
سلام
چون تمایلی ندارم خواننده ی های وبلاگ اینجا باهم کل کل کنن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی