آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

فواد هاشمی، پسر مهدی هاشمی با اشاره به عدم انتخاب عموی خود به عنوان شهردار تهران در فیسبوک نوشت: “کار از آنجایی خراب شد که وزشکارها را جو مدیریتی گرفت و مدیرها را جو ورزشکاری و................(ادامه حرف درتصویر)




گله گذاری پسر مهدی هاشمی از جو گیر شدن اعضای شورای شهر تهران !

  • ۹۲/۰۶/۱۹
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۷)

            ""من تو را بیدار ابری پاک و رحمت بار میدارم""
     
          حالا به سویت آمدم با دوصد امید...                      لطفی به من نمایی و هم ضامنم شوی...
        میدانم ای رئوف به من بد نمی کنی...                       آورده ام پناه مرا رد نمی کنی...

***همسنگری...
در حرم امن الهی، حرم حضرت رضا (علیه السلام) دعاگویت هستم...*

+ یازهرا(سلام الله علیها)
  • در انتظار یار
  • سلام هم سنگر عزیز

    واسه خانواده هاشمی متاسفم . !!!!!! خدا .....................

    خسته نباشید . خدا قوت

    مطلبی جدید با عنوان " هولوکاست ؛ " افسانه و حادثه ی پنداریِ هولوکاست " در وبم گذاشتم که خیلی مفید هستش . درباره حرف های آقای ظریف در رابطه هولوکاست ، نظر آقای احمدی نژاد ، نظر امام خامنه ای راجع به هولوکاست و . . . می باشد که توصیه می کنم حتما از این مطلب استفاده کنید . بنده حقیر منتظر شما هستم . سر بزنیدا !!!! منتظر نظراتتون هستم . فعلا یا مهدی

    برای دیدن این مطلب به آدرس زیر بروید :

    http://torkaman.blogsky.com
    یکی نیس بگه کار شما خیلی وقته خراب شده :)
    ربطی به ورزشکارا نداره
    پاسخ:
    به دلیل رای ندادن حسین رضا زاده ودبیر و ........به عموی خود این هارو میگه 
    سلام به روزم با زیر خط فهم ...
    بله که متوجه شدم
    زیر خط و لوای امام خامنه ای باشم و دراین خط تیکه تیکه بشم :d
    پاسخ:
    :|
    ***سلام همسنگری...
    از بنده ی کمترین قبول کن...
    با چهار پست بروز شده...
    این بار هم با احترام منتظرم...***

    + یازهرا(سلام الله علیها) 
     سلام
    شما رو به بازدید از وب "شیخ شهید" دعوت میکنم
    با نظر های خود کمک کنید تا کار کوچکی برای شناخت این استاد بزرگ انجام شود

    با تشکر
    .: پرتال شهید متفکر استاد مرتضی مطهری :.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی