آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

عقاید باطل وهابیت انسان را یاد آیه شریفه «خَتَمَ اللَّـهُ عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ وَعَلَىٰ سَمْعِهِمْ ۖ وَعَلَىٰ أَبْصَارِ‌هِمْ غِشَاوَةٌ ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِیمٌ» می اندازد و بر این سخن که وهابیت نه تنها در امامت بلکه در توحید مشکل دارند، صحه می گذارد.



دست وپا زدن وهابیت درترویج عقاید باطل خود به جایی رسیده که به هر ریسمانی چنگ می زنند حتی اگر شده خود را سنی معرفی می کنند، در حالی که این فرقه ساختگی تیشه به ریشه اسلام می زنند.


در همین راستا شبکه وهابی کلمه، تمام تلاش خود را برای تخریب تشیع به کار بسته است و با شبهه افکنی برای اندک مخاطبین خود سعی در دور کردن آنان از مسلمات دارد.


این شبکه در یکی از برنامه های خود مدعی شد: « گفتن عجل الله تعالی فرجه الشریف نوعی نفرین است و به این مطب استناد می کنند که در عقیده شیعه حضرت مهدی نمی آید تا ظلم و الحاد همه جا را بگیرد و قبل از آن دجال می آید تا بعد ازاین همه فتنه مهدی بیاید.»


این شبکه در ادامه برداشت غلط خود می افزاید:«دعا کردن برای آمدن آن حضرت در واقع درخواست فراگیر شدن ظلم در جهان است.»


این در حالیست که وهابیت یا سخن شیعه را درست متوجه نشده یا در صدد انحراف عقیده شیعه است ، چون عقیده شیعه در مورد ظهور چیزی غیر از این است، چرا که شیعه می گوید حضرت حجت بن الحسن العسگری عجل الله تعالی فرجه الشریف در دوران غیبت کبری به سر می برند و واسطه فیض الهی است و هر وقت خدای متعال بخواهد ظهور خواهد کرد و در روایات شیعه علائمی برای ظهور ذکر شده که بعضی حتمی و برخی غیر حتمی است. از جمله علائم دجال است که شرح مبسوطی در کتب مهدویت در مورد آن بیان شده است .
به هر حال عقاید باطل وهابیت انسان را یاد آیه شریفه «خَتَمَ اللَّـهُ عَلَىٰ قُلُوبِهِمْ وَعَلَىٰ سَمْعِهِمْ ۖ وَعَلَىٰ أَبْصَارِ‌هِمْ غِشَاوَةٌ ۖ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِیمٌ» می اندازد و بر این سخن که وهابیت نه تنها در امامت بلکه در توحید مشکل دارند صحه می گذارد.



  • ۹۲/۰۸/۳۰
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی