آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

علاقه زیاد پونه قدوسی به همجنسگرایی

جمعه, ۱۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۴:۰۸ ب.ظ

گویا تبلیغ همجنسگرایی در شبکه های خبری فارسی زبان به تلویزیون بی بی سی فارسی نیز کشیده شده است، اگر تا پیش از این «حمیده آرمیده» از تلویزیون صدای آمریکا برای تبلیغ و دعوت از گروه های همجنسگرایی تلاش می کرد امروز اما «پونه قدوسی» از تلویزیون بی بی سی فارسی نیز دست به کار شده؛ وی برای قبح زدایی از همجنسگرایان ویدئو فیلمی را منتشر کرده است که هدف اصلی آن تغییر نگاه به این گروه است.







البته فرن تقی زاده، دیگر مجری بی بی سی فارسی چندماه پیش مطلبی را در سایت رسمی بی بی سی فارسی منتشر کرده بود که عنوان آن «ما همجنسگرا هستیم» بود! هدف اصلی این مطلب تبلیغ سایت ها و رسانه های متعلق به همجنسگرایان بود. «نگین شیرآقایی»، دیگر مجری بی بی سی فارسی نیز در اقدامی سوال برانگیز  عکسی از خود با یک همجنسگرا را منتشر کرد که واکنش های بسیاری را در پی داشت.


شبکه تلویزیونی من وتو اگرچه تاکنون کمتر به موضوع همجنسگرایی در برنامه های خود پرداخته اما دو تن از مجریان این تلویزیون در اقدامی آشکار عکس هایی را در فضای مجازی منتشر کرده اند که حاکی از تمایلات همجنسگرایانه آنهاست،اگرچه مجریان این تلویزیون انگلیسی بارها به حریم شخصی و آزادی در انتخاب سبک زندگی تاکید می کنند اما این سوال که چرا زندگی شخصی خود را در فضای مجازی به نمایش می گذارند باقی است. بخشی از تصاویری که از مجریان شبکه من وتو لو رفته مربوط به افشاگری مدیر یک شبکه ماهواره ی درباره مجریان شبکه من وتو می باشد.

بزرگنمایی این شبکه ها در موضوع همجسنگرایی در حقیقت تلاشی برای قبح زدایی از این عمل زشت است، فساد و منجلابی که غرب در آن گرفتار آمده اینک به یکی از سوغات نامبارک شبکه های تلویزیونی ماهواره ی برای مخاطبان فارسی زبان تبدیل شده است. بی شک این تلاش ها به دلیل نوع تمایلات مذهبی در ایرانیان داخل کشور شکست خورده است، با این همه نباید از عملیات روانی این شبکه ها غافل بمانیم.




  • ۹۲/۰۹/۱۵
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۲)

  • حاج سالار
  • از نشانه های ظهور علنی و قانونی شدن عمل قوم لوط هست.

    پاسخ:
    سلام 
    همینطوره !
  • حاج سالار
  • سلام
    بروزم وقت کردی یه سر بزن
    اینم یه هدیه از طرف من برای شما  :
    حضرت زهرا سلام الله علیها :
     ان السعید، کل السعید، حق السعید من أحب علیا فی حیاته و بعد موته؛

    همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دوران زندگی و پس از مرگش دوست داشته باشد.

    (مجمع‌ الزوائد علامه‌ هیثمى‌ ، ج‌ 9 ، ص‌ 132)



    پاسخ:
    سلام 
    تشکر 
    حتما
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی