آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

عاشقانه های شهید احمدی روشن

سه شنبه, ۲۹ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۱۷ ق.ظ
راوی همسر شهید : 
نمی‌دانستم آدمی که به خاطر من از درس و مشق افتاده، همان احمدی‌روشن؛ معاون فرهنگی بسیج دانشگاه است
هر دوی‌مان سرمان پایین بود. گفت: ممنون که اومدید. فقط می‌خواستم بگم کجایی‌ام و چی خوندم… 
گفت: اگه بدونم جواب‌تون مثبته، تا هر وقت که لازم باشه صبر می‌کنم… .
خیلی جذاب صحبت می‌کرد. 
یک جور صداقت خاصی توی لحنش بود. در همان نگاه اول، رضایتم جلب شده بود، اما اصلاً دلم نمی‌خواست جلوتر از خانواده‌ام جواب مثبت بدهم. سکوتم را که دید، گفت: من منتظرم… 
صورتش با لبخند خیلی گیراتر می‌شد. یک پوستر لوله شده توی دستش بود. قبل از خداحافظی پوستر را گرفت جلویم و گفت: بفرمایید، این مال شماست.
گرفتمش. تا آمدم بازش کنم گفت: نه! الان نه، بعداً باز کنید.
یک لحظه تأمل کردم و گفتم: چرا؟!
گفت: خواهش می‌کنم.
وقتی رفت، بازش کردم. خیلی برایم جالب بود. مصطفی لای پوستر که یک
«یا فاطمه‌الزهرا(س)»ی خیلی قشنگ بود، یک گل‌سرخ گذاشته بود. از آدمی به تیپ و قیافه مصطفی که در مواجهه با خانم‌ها آن همه خشک و سرد بود، این کار خیلی بعید بود. نگاهم روی گلبرگ‌های مخملی و زرشکی گل ثابت ماند. یک جورهایی حالم گرفته شد. با این کارش تازه فهمیدم چقدر به‌ام علاقه دارد. معلوم نبود برای دادن این هدیه کوچک، چقدر با خودش کلنجار رفته!

  • ۹۲/۱۱/۲۹
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۷)

  • رضا مکانیک سایبری
  • سلام

    وبلاگ جالبیه . موفق باشین .


    پاسخ:
    سلام 
    تشکر 

    سلام، قشنگ بود
    پاسخ:
    سلام  اهووووم 
  • سفیـــر نـــور
  • سلام
    چه جالب:)
    منبع اما؟
    پاسخ:
    سلام 
    ندارم 
  • تک تیرانداز
  • سلام. این متن خیلی به کارمان آمد. ممنونم!!!!
    "خط قرمز" طرح و پوستری جدید از تک تیرانداز.
    لطفا با نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود مرا یاری فرمایید.
    منتظر حضور گرمتان در سنگر تک تیرانداز هستم.
    یا علی
    پاسخ:
    سلام خداروشکر
    خدمت میرسیم 
    یاعلی
    شادی روح مصطفی شهید صلوات 
    پاسخ:
    اللهم صل علی محمد وال محمدوعجل فرجهم 
    سلام 
    با اجازه مطلبتون رو نشر دادم
    پاسخ:
    خوشحال میشم 
    روحش شاد باشه چه همسرخوب و مرد خوبی ....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی