آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

آخرین اخبار انتخاباتی /فارس

پنجشنبه, ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۳۶ ق.ظ


آخرین اخبار انتخاباتی از خبرگزاری فارس          

                                       

 


رهبر معظم انقلاب تاکید فرمودند

حضور پرشور مردم در انتخابات موجب مصونیت کشور و کاهش طمع بیگانگان می‌شود/ به هیچ دلیلی نباید از قانون تخطی کرد

صبح امروز هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم از چهار استان‌ کشورمان، با حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار کردند.

فلاحیان: به نفع هیچ‌کس کنار نمی‌کشم

وزیر اطلاعات دولت سازندگی گفت: به هیچ وجه از نامزدی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری کنار نمی‌روم و تا انتها می‌مانم

رئیس قوه قضاییه

مجال طرح شیطنت‌آمیز مباحثی مانند تقلب را نمی‌دهیم:

رئیس قوه قضاییه با اشاره به شیطنت رسانه‌ها و دولت‌های غربی و برخی اذناب داخلی درباره مطرح کردن موضوع تقلب گفت: قوه قضاییه و نیروهای امنیتی و انتظامی مجال طرح شیطنت‌آمیز مباحثی مانند تقلب و فتنه‌های جدید را در انتخابات نخواهند داد.

رئیس قوه قضاییه رعایت اخلاق انتخاباتی را بسیار ضروری خواند و تاکید کرد: بعید نیست رعایت اخلاق انتخاباتی در شرایط فعلی جامعه و کشور یک واجب شرعی باشد. نامزدهای انتخاباتی نظام جمهوری اسلامی ایران با نامزدهای انتخاباتی کشورهای دیگر کاملا تفاوت دارند.

 

آیت‌الله آملی لاریجانی افزود: در جمهوری اسلامی ایران رسیدن به قدرت اصل نیست بلکه انجام مسئولیت و وظیفه و خدمت به مردم اصل است و براین اساس نامزدهای انتخاباتی باید توانایی‌های خود را معرفی کنند و دیگران را تخریب نکنند و از «بگم بگم‌هایی»‌ که به عنوان حربه‌ای برای تخریب رقبا برسر زبان‌ها افتاده و البته خلاف اخلاق، قانون و شرع است، پرهیز کنند.

حداد عادل در جمع دانشجویان: :

یا اصلاح‌طلبان عوض شده‌اند یا هاشمی/ خاتمی با انتقاد از رفسنجانی رئیس‌جمهور شد

عضو ائتلاف پیشرفت انگیزه اصلاح‌طلبان برای حمایت از هاشمی را قابل تامل خواند و گفت: یا اصلاح‌طلبان عوض شده‌اند یا آقای هاشمی عوض شده است؛ دشمنان دیروز دوستان امروز شده‌اند

آقایان اطلاح‌طلب که در دوران خاتمی و مجلس ششم همواره مواضع تندی علیه آقای هاشمی می‌گرفتند امروز چگونه از وی حمایت می‌کنند برای من مهم بوده و جای سئوال دارد.

خاتمی با استفاده از انتقادات به هاشمی رئیس‌جمهور شد/ حالا چطور حمایت می‌کند

 انگیزه اصلاح‌طلبان از هاشمی تامل برانگیز است

 

معاون وزیرخارجه آمریکا:

واشنگتن به دقت انتخابات ریاست جمهوری ایران را زیر نظر دارد/سیاست آمریکا تغییر رفتار تهران است نه براندازی

معاون وزیر خارجه آمریکا و نماینده این کشور در گروه 1+5 گفت: واشنگتن به دقت انتخابات ریاست جمهوری ایران را زیر نظر گرفته است

شریف‌زاده در مناظره با رمضانی در قزوین:

یک ساختمان محقر، یک صندلی و یک موکت امکانات مشایی در انتخابات!

شریف‌زاده در مناظره با علی رمضانی در دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: مشایی روز گذشته در ستاد انتخاباتی خود در یک ساختمان محقر روی یک صندلی که روی آن موکت قرار داشت صحبت کرد و آن فضا را گرما فرا گرفته بود‍

ولایتی در جمع مردم اهواز:

هیچ‌گاه تخریبی سخن نخواهم گفت

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اگر شورای نگهبان صلاحیتم را تایید کرد ولی برخی برای جوسازی سخن ناروایی درباره من بیان کردند، سکوت می‌کنم و هیچ پاسخی نخواهم داد گفت: هیچ‌گاه تخریبی سخن نمی‌گویم و سعی می‌کنم سازنده حرف بزنم

خبرگزاری فارس-گروه کتاب و ادبیات: کتاب «اگر رییس جمهور باشم» با پژوهش و تالیف مجتبی انوری یکی از جنجالی‌ترین و شاید به روزترین کتابی است که توسط انتشارات هامون این روزها منتشر شده است. این کتاب به دنبال پاسخ دادن به این سوال است که رئیس جمهور آینده ایران کیست و چه افرادی شانس بیشتری برای جلب رای‌های بیشتر در این انتخابات دارند. این کتاب حاصل مصاحبه با چند نفر از کاندیدهای احتمالی، مسئولان دولت فعلی و دولت‌های قبلی و نمایندگان مجلس است، ضمن اینکه نظر سنجی از این اشخاص به همراه تحقیق درباره پیشینه انتخابات‌های ایران، به کمک نویسنده آمده تا فضای کاملی از انتخابات پیش رو و برنده احتمالی آن به تصویر بکشد..

افشا‌گری‌های احمدزاده کرمانی ادامه دارد

می‌خواستند با رمل و اسطرلاب کشور را اداره‌ کنند/ عزل یک مسئول با ندای آسمانی!

معاون سابق رئیس‌جمهور با اشاره به اقدامات حلقه انحراف گفت: این افراد می‌خواستند با رمل و اسطرلاب کشور را اداره‌ کنند؛ حتی یک بار گفتند از آسمان خبر رسیده که فلان مسئول از نوادگان قاتلان سیدالشهدا(ع) در کربلا بوده و بعد آن مسئول را عزل کردند

اختصاصی فارس/ کریمی‌قدوسی خبر داد

نامه ۱۰۰ نماینده مجلس به شورای نگهبان برای رد صلاحیت رفسنجانی+متن نامه

نماینده مردم مشهد از ارسال نامه‌ای با ۱۰۰ امضای نمایندگان مجلس به شورای نگهبان برای رد صلاحیت هاشمی رفسنجانی خبر داد.

پزشکیان در گفت‌وگو با فارس:

تصمیم خود را هفته آینده اعلام می‌کنم/ با آمدن هاشمی نمی‌خواهم ادامه دهم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری جمع‌بندی نهایی خود برای تصمیم‌گیری برای حضور در عرصه را منوط به مشورت با افرادی عنوان کرد و گفت: تصمیم نهایی خود را هفته آینده و بعد از آن جلسه اعلام می‌کنم.

از انصراف خلیلیان و رحیمی تا اعتراض نجار به احمدی‌نژاد

همه اتفاقات و اختلافات بعد از ثبت‌نام مشایی در هیات دولت

نامزدی خلیلیان و رحیمی در برابر کاندیداتوری مشایی در روز پایانی ثبت‌نام‌ها با اعتراض رئیس‌جمهور در هیات دولت مواجه شد.

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری فارس به نقل از سایت دانا، پس از آن که احمدی نژاد در مراسم ثبت نام کاندیدا ها برای همراهی با مشایی در وزارت کشور حاضر شد، اظهار نظرهای متفاوتی در خصوص این اقدام از سوی شخصیت‌ها و گروه‌های مختلف بیان شد.

ضرغامی:

مناظره‌ کاندیداهای ریاست جمهوری حتماً زنده است

رئیس سازمان صداوسیما تاکید کرد در صورت برگزاری مناظره‌ها بین کاندیدا‌های انتخابات ریاست جمهوری، این مناظرات حتماً زنده خواهد بود و غیر زنده نیست.

مدیرعامل خبرگزاری فارس:

احمدی‌نژاد به دنبال تحمیل مشایی به شورای نگهبان است

مدیرعامل خبرگزاری فارس با بیان اینکه احمدی‌نژاد می‌خواهد نظر خود را به شورای نگهبان تحمیل کند، گفت: حضور هاشمی معادله را به ‌هم زد و جریان اصلاحات در این شرایط یا کنار می‌روند یا ساق‌دوش هاشمی هستند.

 

 

.

.

 

 

.

 


  • ۹۲/۰۲/۲۶
  • بخوان ولی تامل کن

اخرین اخبار انتخاباتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی