آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

۱۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

۲۹
شهریور

 

چند یادآوری تاریخی برای علاقه مندان به جریان شناسی سیاسی:
عایا می دانید برخی نظیر شریعتمداری و صفار هرندی که امروز اصولگرای افراطی خوانده می شوند ، در دهه ی شصت جزء جریان چپ دانسته می شدند؟
عایا می دانید مرحوم حاج احمد آقا از بزرگترین حامیان جریان چپ در کشور بود؟
عایا می دانید جریان راست در دهه ی شصت اپوزوسیون دانسته می شد و از طرف جریان چپ به «اسلام امریکایی» متهم بود؟
عایا می دانید این ناطق نوری بود که نخستین بار مفهوم ذوب در ولایت را در اوایل دهه ی هفتاد مطرح کرد؟
عایا می دانید چهره های شاخص جریان چپ نظیر محتشمی در جریان جنگ عراق و امریکا معتقد به حمایت نظامی ایران از صدام و درگیر شدن با امریکا بودند؟!
عایا می دانید این عطاءالله مهاجرانی و عدالله نوری بودند که به دنبال مادام العمر شدن ریاست جمهوری آقای هاشمی بودند؟
عایا می دانید عطاءالله مهاجرانی و دیگر کارگزاران سازندگی به دنبال کاندیداتوری حسن روحانی به جای ناطق نوری بودند(که البته با مخالفت جامعه روحانیت مواجه شد)؟
عایا می دانید اصلاح طلبان بخاطر دشمنی با حسن روحانی وی را در لیست انتخابات مجلس ششم جای ندادند واینبار حسن روحانی، هاشمی رفسنجانی و محمود احمدی نژاد در یک لیست انتخاباتی کاندیدای انتخابات مجلس شدند؟!

  • بخوان ولی تامل کن
۲۴
شهریور




شادی پهلوی افشاگری کرد


زنی که ادعا می‌کند فرزند شاه و گوگوش است

دلیل واقعی دستگیری مادرم توطئه بر علیه ولیعهد بود چون اگر من پسر به دنیا می آمدم موازنه های قدرت پشت پرده زیادی به هم می ریخت مادرم بعدا با وساطت غلام رضا پهلوی از زندان آزاد شد. ادعایم را با آزمایش DNA اثبات می کنم ...

  • بخوان ولی تامل کن
۲۴
شهریور

المانیتور نوشت: علی شمخانی دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی ایران است، نقشی جدید برای مرد قدرتمندی که روزی وزیر دفاع ایران بود.

به گزارش سرویس بین الملل سایت خبری تیک Tik.ir، دریابان شمخانی یک عرب است و این مسئله او را به نخستین ایرانی عرب تبار تبدیل می کند که چنین مسئولیتی داشته است.

شمخانی در سال 1955 در اهواز متولد شد. زمانیکه 15 ساله بود، پدر و برادرش به امریکا رفتند و برای تحصیل مقیم آنجا شدند اما او تصمیم گرفت که در ایران بماند. با وجود انکه جوان بود، به نظر می دانست که چیزی در انتظارش است.

(منبع : پایگاه خبری تحلیلی انتخاب)

  • بخوان ولی تامل کن
۱۹
شهریور

فواد هاشمی، پسر مهدی هاشمی با اشاره به عدم انتخاب عموی خود به عنوان شهردار تهران در فیسبوک نوشت: “کار از آنجایی خراب شد که وزشکارها را جو مدیریتی گرفت و مدیرها را جو ورزشکاری و................(ادامه حرف درتصویر)




گله گذاری پسر مهدی هاشمی از جو گیر شدن اعضای شورای شهر تهران !

  • بخوان ولی تامل کن
۱۸
شهریور
اوایل ازدواجمون بود و هنوز نمی تونستم خوب غذا درست کنم.یه روز تاس کباب بار گذاشتم و منتظر شدم از سر کار بیاد.همین که اومد،رفتم سر قابلمه تا ناهار و بیارم ولی دیدم همه ی سیب زمینی ها له شده،یه گوشه نشستم و زدم زیر گریه.وقتی فهمید واسه چی گریه میکنم.خندش گرفت و خودش رفت غذا رو آورد سر سفره.اون روز این قدر از غذا تعریف کرد که اصلا یادم رفت غذا خراب شده.
  • بخوان ولی تامل کن
۱۷
شهریور




به گزارش ناصرون، بهزاد فراهانی (پدر) و فهیمه رحیم‌نیا (مادر گلشیفته فراهانی که در سریال مادرانه نقش یک مادر فداکار و دلسوز را بازی می‌کرد) در افتتاحیه یک فیلم مبتذل افغانی که در آن به دخترشان تجاوز می‌شود حضور پیدا کرده و با دخترشان عکس یادگاری گرفتند.

 

389664_764.jpg

 

389665_810.jpg

99
  • بخوان ولی تامل کن
۱۶
شهریور

خانمی در واکنش به تبریک سال نوی یهودی توسط جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران، در توییتر به ایشان گفته که: "اگر ایران دست از تکذیب هولوکاست برمیداشت سال نو شیرینتر بود" و آقای ظریف در پاسخ نوشته: «ایران هیچگاه هلوکاست را تکذیب نکرده، مردی که این کار را میکرد دیگر رفته است... سال نو مبارک»


  • بخوان ولی تامل کن
۱۶
شهریور

رفتم تو صفحه فیسبوک خانم نعیمه اشراقی (نوه دختری امام) برا دخترشون که دانشجوی روابط بین الملل در کانادا هستند بخاطر برنده شدن در مسابقه دانشگاه پیام تبریک گذاشته بودند!

یکی از اوصاف دخترشون این جمله بیان کرده بودند: دختری که اغلب جلسات هفتگی تفسیر قرآن را ترک نمی کند و به آنچه از آن می آموزد
عمل می کند...

منم نوشتم پس اگه عمل میکنه چرا حجاب اسلامیش را رعایت نمیکنه؟
همون لحظه ما را بلاک کرد :D




  • بخوان ولی تامل کن
۱۶
شهریور

تصویر منتشر شده در یک شبکه اجتماعی نشان می‌دهد که چگونه یک تبعه آمریکایی عضو سیا با 2 چهره متفاوت در 2 جبهه جنگ مختلف ظاهر شده است.

خبرگزاری فارس: مرد هزار چهره «سیا»+عکس

  • بخوان ولی تامل کن
۱۶
شهریور

خبرگزاری فارس: افشاگری تازه اسنودن: دسترسی نهادهای جاسوسی آمریکا به رمز‌های اینترنتی


آن دسته از شرکت‌های اینترنتی که به کاربران خود وعده می‌دهند هیچ کسی نمی‌تواند به ایمیل‌ها و دیگر داده‌های آنها دسترسی داشته باشد، چندان با مردم صادق نیستند.


  • بخوان ولی تامل کن
۰۲
شهریور

ه گزارش سرویس بین‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ; سایت موسوم به "الاسلام" که عنوان "وزارت شؤون اسلامی و اوقاف و ارشاد" عربستان را بر بالای صفحه خود دارد، امروز (چهارشنبه) در تفسیر آیه مشهور «إِنَّ الَّذِینَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ أُولَئِکَ هُمْ خَیْرُ الْبَرِیَّةِ»  (آیه 7 سوره مبارکه بیّنه)، و در بیان معنای عبارت «خیر البریة»، به نقل از تفسیر طبری، روایتی را از رسول خدا (ص) ذکر کرده که در آن، پیامبر (ص) به امیر مؤمنان (ع) می فرماید: ای علی! "خیر البریة" تو و شیعیانت هستید.


برخی از منابع خبری، اقدام مذکور را موجب بروز واکنش های بی سابقه در سایت های ارتباط اجتماعی دانسته اند.

به نوشته این سایت سعودی، در تفسیر طبری روایت مذکور چنین آمده است: ابن حُمید به نقل از عیسی بن فرقد، از ابی جارود، از محمد بن علی [ع] آورده است: رسول خدا (ص) در تفسیر ﴿أُولَئِکَ هُمْ خَیْر الْبَرِیَّة﴾ به علی فرمود: "خیر البریه" تو و شیعیانت هستید.

این در حالی است که عده ای با تکیه بر اوهام و افسانه های ساختۀ ذهن خود، همواره تلاش کرده اند ظهور تشیع را به سده های پس از رحلت پیامبر (ص) نسبت دهند، در حالی که این روایت مورد پذیرش اهل سنت، یکی از ده ها سندی است که ثابت می کند "شیعیان علی (ع)" در زمان حیات پیامبر (ص) شناخته شده بوده اند و آن حضرت بارها علی (ع) و شیعیانش را به برترین اوصاف ستوده و به آنان وعدۀ رحمت و مغفرت داده است؛ و اصولا پس از پیامبر (ص)، جز پیروی از علی (ع) راه و روش دیگری متصور نبوده و آنان که بر خلاف این نظری دارند، باید توضیح دهند که برای اثبات حقانیت راه و عقیده خود چه سند قابل پذیرشی دارند؟
  • بخوان ولی تامل کن