آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

مرحوم حاج محمد علی فشندی نقل می‌کرد:

سه شنبه, ۱ اسفند ۱۳۹۱، ۰۷:۰۶ ب.ظ



در مسجد جمکران قم اعمال را به جا آورده، با همسرم می‌آمدم.
دیدم آقایی نورانی داخل صحن شد و قصد دارد به طرف مسجد برود.


با خودم گفتم:
«این سید در این هوای گرم تابستان، از راه رسیده و تشنه است».


ظرف آبی به دست او دادم تا بنوشد؛ پس از آن‌که ظرف آب را پس داد، گفتم:
«آقا شما دعا کنید و فرج امام زمان را از خدا بخواهید، تا امر فرجش نزدیک شود».


فرمود:
«شیعیان ما به اندازه آب خوردنی، ما را نمی‌خواهند.
اگر بخواهند، دعا می‌کنند و فرج ما می‌رسد».







http://jang-cyberi.blogfa.com

  • ۹۱/۱۲/۰۱
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۳)

راست میگن حضرت . .  .
سلام پیج خوبی دارید خوشم اومد لینک کردم خواستی مرا هم لینک کن یا علی یکی از مطالبت را درج کردم
پاسخ:

شرمنده کردید

سلام
خوبه
به اندازه کافی مطلب زدید
مطالب هم خیلی جالبه
اما نمیدونم چرا هیچ وقت از کپی خوشم نمیاد
ولی عالیه
به هر حال موفق باشید
پاسخ:
سلام  
بالای صفحه سمت چی رو بخونید نوشته :

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی