آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات










فعالیت مجدد جریان ضدانقلاب با همکاری غرب برای ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور آن هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مدتی است که به شکل واضحی افزایش یافته است که برگزاری یک کنسرت با نام "امید برای تغییر ایران" یک نمونه از آن است.
به گزارش خبرنگار "ندای انقلاب"، فعالیت مجدد جریان ضدانقلاب با همکاری غرب برای ایجاد اغتشاش و ناآرامی در کشور آن هم در آستانه انتخابات ریاست جمهوری مدتی است که به شکل واضحی افزایش یافته است که برگزاری یک کنسرت با نام "امید برای تغییر ایران" یک نمونه از آن است.

این کنسرت که با هدف تجمیع افراد ضد انقلاب در آلمان برگزار می‌شود دقیقا یک هفته پیش از برگزاری انتخابات ایران و به میزبانی رکسانا صابری و با حضور جمعی از خوانندگان اروپایی و ایرانی به فعالیت می‌پردازد.






این کنسرت ضدایرانی که در آن عده‌ای از خوانندگان لس‌‌آنجلسی نیز در کنار یکدیگر حضور دارند، شاید یکی از نخستین اپیزودهای سناریوی غرب در راستای القای سیاست‌های آمریکا و اروپا در انتخابات ایران باشد.


اما نکته جالب توجه دیگر حضور صابری به عنوان میزبان این کنسرت و هماهنگ کننده اجرای آن است. زیرا صابری پیش از این در سال 87 به اتهام خرید و فروش مشروبات الکلی و پس از آن در سال 88 به اتهام جاسوسی برای سازمان سیا به 8 سال زندان در ایران محکوم شده بود که سرانجام نیز به آمریکا گریخت.


صابری در کنار کلینتون
این جاسوس فراری که با وزیر امور خارجه سابق آمریکا و بسیاری از مسئولان سازمان جاسوسی آمریکا، انگلیس و آلمان دیدار داشته است این بار درصدد است تا با برپایی این کنسرت بازی جدیدی به طراحی آمریکا علیه ملت و مردم ایران در آستانه انتخابات به اجرا بگذارد.

البته امبرتو گاتیکا از بزرگترین تهیه‌کنندگان و تامین کنندگان مالی کنسرت‌ها در جهان نیز از حاضران در این کنسرت است که احتملا تامین هزینه‌های مالی این کنسرت بر عهده این آمریکایی خواهد بود.
  • ۹۲/۰۳/۰۷
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۱)

  • سید میلاد موسوی
  • درود مجدد
    من انعکاس ایران اسلامی نمی دهم.. بی خیال وارد این بحثا نشیم
    فقط دینم اسلامه و به گذشته تاریخم می بالم و بسیجی و حزب اللهی و از این حرفا و ... اصلا نیستم...
    جهت اطلاع بود
    پاسخ:
    علیکم سلام
    فقط خوشحال شدم ازاینکه برخلاف یه سری افراد که با مطرح کردن ایران باستانی قصد دارند ایران منهای اسلام رو نشون بدن احساس کردم وب شما اینگونه نیست
    حزب اللهی بودن هم سعادتی هست ..............کارهرکس نیست
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی