آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات


درادامه ی ادامه مطلب ..............




در جدول زیر گزیده​ای از اظهارات امروز نامزدهای نهایی انتخابات آمده است:



نامزد

اظهارنظر

سعید جلیلی

تمام ادعای من این است که ما امروز در کشور ظرفیت‌های بسیار خوبی داریم و اگر این ظرفیت‌ها بر مبنای گفتمان انقلاب اسلامی آزاد شود و انفعال و انحراف از آن گرفته شود، در مسیر پیشرفت جلو می‌رود. کسی که رئیس قوه مجریه می‌شود، همانند راننده یک ماشین بزرگ است که باید این ماشین را بر مبنای قانون به مقصد برسانند. بی‌انصافی نمی‌کنیم که بگوییم ماشین متوقف شده است اما در حال حاضر حرکت‌ها کند است.{اینجا}

غلامعلی حدادعادل

مهمترین وظیفه دولت آینده تثبیت نرخ ارز و ساماندهی مصرف ارز در بازار است. دولت می‌تواند بدین شکل بر قیمت‌ها تاثیر بگذارد و بازار پر نوسان ایران را به ثبات برساند. من این کار را با متخصصان دانش اقتصاد و مردم انجام خواهم داد و اگر آرامش در بازار حاصل شود، در این صورت زمینه برای سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی در عرصه‌های گوناگون فراهم می‌شود.

محسن رضایی

اگر پیروز انتخابات شوم هر خانه را تبدیل به چشمه ثروت می‌کنم و گرانی و بیکاری‌ها را درست می‌کنم و اجازه نمی‌دهم مالیات‌ها بالا رود تا به کسبه و بازاریان فشاری وارد شود. من برای حل مشکلات اقتصادی زمان تعیین نمی‌کنم و هر کسی هم که زمان تعیین کند، حرف پوپولیستی زده است. آنچه می‌توانم بگویم آن است که در اولین فرصت گرانی‌ها را مهار و اشتغالی را برای جوانان و بانوان درست خواهم کرد.{اینجا}

حسن روحانی

اساس اقتصاد تدبیر و امید این است که آرامش به مردم بدهد. نباید مردم برای کالاهای اساسی شان نگرانی داشته باشند. دولت تدبیر و امید دنبال این است که مردم آنقدر درآمد سرشار داشته باشند که نیازی به این یارانه 45 هزار نیاز نداشته باشند. صدقه گرفتن افتخار نیست، صدقه دادن افتحار است. من کاری می کنم که دولت دستش را به مردم دراز خواهد کرد.{اینجا}

محمدرضا عارف

می​کوشم هر دو هفته یا سه هفته یک بار بدون هماهنگی و هرگونه ابزار رسانه‌ای و بدون برنامه ریزی به جمع مردم بروم و از مشکلات آنان با خبر شوم. همچنین با سفرهای استانی که خواهم رفت از نزدیک در جریان مسایل مردم دیگر شهرها قرار خواهم گرفت.{اینجا}

محمد غرضی

شعار اصلی من تعمیق نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی است. در 30 سال گذشته جمهوریت و اسلامیت مغفول بوده است.

محمدباقر قالیباف

برنامه‌ام این است که ظرف 2 سال اقتصاد را سامان داده و آرامش را به اقتصاد بازگردانم. علاقه خاصی به جریانات سیاسی به معنای این گروه و آن گروه نداشته و ندارم؛ اعضای ائتلاف هر زمان که بخواهند تصمیم بگیرند، بنده آماده‌ام چون قول داده‌ام که ائتلاف را من بهم نزنم. در جلساتی که ائتلاف پس از ثبت‌نام‌ها تشکیل داد، سکوت کردم چون در نظرسنجی‌ها وضعیتم بهتر از بقیه بود و احساس کردم که اگر حرف بزنم، برداشت این می‌شود که قالیباف می‌خواهد فشار بیاورد.

علی اکبر ولایتی

اعضای ائتلاف توافق کردند که تا آخر با جدیت فعالیت خود را به موازات هم ادامه دهند و در نهایت دو نفری که رئیس‌جمهور نشدند به فرد پیروز کمک کنند. کسی که از ماه‌ها قبل به صراحت بر تصمیم مشترک جامعتین تکیه کرده بنده بودم و بر عهد خود پایبند هستم و به آن عمل می‌کنم.{اینجا}

  • ۹۲/۰۳/۰۸
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۱)

با اجازه!!!از مطالبت کپی کردم...
پاسخ:
مشکلی نداره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی