آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات
س

سپاس ویژه این فرزند کوچک حوزه و دانشگاه ارزانی رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، روحانیت معزز و استادان و فرهیختگان کشور باد که با درایت و شجاعت روح امید را در مردم دمیدند. بی شک نقش امیدآفرین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی و دیگر چهره های درخشان نظام در این خیزش و خروش شایسته قدرشناسی است.



متن کامل در ادامه مطلب


خطاب به مردم ایران قرائت کرد می آید:


«من پیام کوتاهی دارم که در این فرصت خطاب به ملت ایران عرضه می کنم:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
ملت بزرگ و حماسه آفرین ایران
ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم
خدای بزرگ را برای این طلوع دوباره سپاس که با دستان نورافشان شما خورشید عقلانیت و اعتدال را بار دیگر بر ایران تاباند و ندای وحدت و انسجام این ملت را در جهان طنین انداز کرد.

ملت سرافراز ایران، حماسه حضور و مشارکت موثر و معنادارتان در انتخابات در راه انجام وظایف دینی و ملی و در پاسخ به ندای رهبری معظم انقلاب بر شما مبارک باد. بی تردید پیروز این انتخابات شمایید که آگاه و آرام و امیدوار دل به خدای دانا و توانا سپردید و با اعتقاد به حق و اعتماد به نظام مردم‌سالار دینی گامی بلند و استوار در راه عزت و منافع ملی و مدیریت برپایه اعتدال و اصلاح و تدبیر برداشتید.

شما نشان دادید که خداوند تغییر و تحول در هیچ ملتی را جز با خواست خود آنان محقق نمی‌کند. این پیروزی، پیروزی خرد، پیروزی اعتدال، پیروزی رشد و آگاهی و پیروزی تعهد و تدین بر افراط و بداخلاقی است که از هر گوشه ایران سربلند در همه روستاها و شهرها سربرآورد و ایران و ایرانیان را یک بار دیگر در همه جای جهان سرفراز کرد. این پیروزی افتخار آفرین را به یکایک مردم بزرگوار و شریف از مرد و زن، پیر و جوان در داخل و خارج کشور و همه اقوام و پیروان ادیان و مذاهب تبریک و سپاس می‌گویم و یاد امام راحل (ره) و شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی می دارم.

سپاس ویژه این فرزند کوچک حوزه و دانشگاه ارزانی رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام تقلید، روحانیت معزز و استادان و فرهیختگان کشور باد که با درایت و شجاعت روح امید را در مردم دمیدند. بی شک نقش امیدآفرین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی و دیگر چهره های درخشان نظام در این خیزش و خروش شایسته قدرشناسی است.


همچنین تلاش همه دست‌اندرکاران انتخابات در شورای محترم نگهبان، قوای سه گانه نظام، وزارت کشور، ستادهای اجرایی و نظارت و نیروهای نظامی و انتظامی را ارج می نهم و سپاس می‌گویم.

من به عهدی که با شما مردم بسته‌ام وفادار خواهم بود و با اتکا به دعای خیر و استمرار حضور و حمایت شما تا پایان این راه پرافتخار از پای نخواهم نشست.
بی‌گمان این حضور عزت‌مند در صحنه سیاسی، پیام‌آور آرامش و ثبات و امید در عرصه اقتصاد نیز خواهد بود و چشمه خروشان همت کارگران، کشاورزان و کارآفرینان موج حرکت و برکت را در تولید و اشتغال به راه خواهد انداخت.

اینک در آستانه این مرحله جدید فرصتی تازه پدید آمده است که در صحنه بین‌المللی نیز آنان که مردم‌سالاری، تعاون و گفتگوی آزاد و حق جویانه را به راستی پای می دارند با دیدن این حماسه عظیم مردمی با زبان احترام و انصاف و پذیرش حقوق جمهوری اسلامی ایران با این ملت بزرگ سخن بگویند تا پاسخ مناسب بشنوند و با تلاش برای گسترش مناسبات منافع متقابل، صلح و امنیت و توسعه را در منطقه و جهان ارتقاء بخشند.

باور کنید که با همت مردم فصل جدید همدلی آغاز شده است. بار دیگر به توان این ملت شگفتی آفرین ایمان بیاوریم و به مدد همه فرزانگان و شایستگان خدمت به این مردم وفادار سامانی نو بخشید. در این راه من دست همه اعتدال‌گرایان، اصلاح طلبان و اصولگرایان به گرمی می فشارم و از همه کسانی که این بنده کوچک را شایسته اعتماد خود دانستند درخواست کمک و همکاری در ادامه راه دارم از دیگر نامزدهای محترم که با حضور و رقابت خویش به خلق حماسه سیاسی و شفافیت دیدگاه‌ها کمک کردند تشکر می کنم و مساعدت آنان را در راه خدمت به ملت انتظار دارم.

امیدوارم همه آنان که به دیگر نامزدهای محترم رای داده‌اند نیز این بنده را خدمتگزار مخلص خود بدانند، زیرا که من خود را پاسدار حقوق همه ملت ایران می‌دانم.
از خدای بزرگ برای دولت تدبیر و امید توفیق خدمت برای ایران عزیز آرزوی سربلندی و برای ملت ایران بهروزی را خواستارم.

موفق و پیروز باشید

والسلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته»


  • ۹۲/۰۳/۲۶
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۳)

سلام
انتخابات با پیروزی مردم ایران تمام شد
ولی درک نمی کنم چرا می خوایین به نوعی این پیروزی رو تبدیلش کنین به شکست حالا گروهی سال 88 به صورتی و شما هم به صورت دیگر .
در ضمن اینجا خنده بازار نیست (م . ب . پ ) یعنی چی؟
پاسخ:
یه رهگذر آی پی شما با آی پی امیرعلی خوشنام یا همون م پ ب یکیه !!!

دیدی منم یادگرفتم ازاین کارها!!!!


جوابت همونیه که گفتم
  • امیر علی خوشنام
  • یه رهگذر من نبودم
    خدارا شکر که یاد گرفتی...
    این به من ربطی نداره....
    اگه نمیفهمی بفهم که دو نفر اگه از یه سیستم کامنت بزارن یه آی پی میشه دلیلی به یک نفر بودنشون هم نیست...
    پاسخ:
    جدی ؟؟؟؟ واقعا ؟؟؟ نه بابا ؟؟

    جلل الخالق !!!!!!!!علم چقدر پیشرفت کرده
    فکرمیکردم شمایی که به سرور ن ظ ا م ی دسترسی داری و زرت و زرت وبلاگ و ایمیل مردم رو هک میکنی ازاین اتفاقا برات نمیافته
  • امیر علی خوشنام
  • جواب ابله خاموشی...
    تو دید حب و بغض چشمت رو کور کرده انشاالله شفا پیدا کردی حرفهای منو میفهمی....
    خداوند بر دلهاى آنان و بر شنوایى ایشان مهر نهاده و بر دیدگانشان پرده‏اى است و آنان را عذابى دردناک است

    آیه (۷) سوره بقره

    این تو بودی که سر بچه بازی ستاره دار شدی نفهمیدی سر اون قضیه جابه جایی یه دنیا باهات بازی کردند از اشکت سوء استفاده سیاسی شد....
    خاک بر سرت که نمیفهمی این حرفهای من یعنی چی تقصیر تو هم نیست هنوز بچه ای....
    امام علیه‏السلام که خوارج را مردمی کم عقل وآلت دست شیطان می‏دانست

    ((دایش فرقه «خوارج» که به ظاهردرجنگ «صفّین» شکل گرفت، زخم تازه ای برپیکر جامعه اسلامی بود. این گروه متعصب و پرخاش‏گر که نقاب تقوا و دین‏داری بر چهره داشت، با عقاید و باورهای عجیب و دور از منطق خود، همواره برای حکومت نو پای امام علی علیه‏السلام دردسر ساز بودند و با فتنه‏انگیزی‏های پی‏درپی، مشکلات زیادی برسر راه حاکمیتِ اسلام پدید آوردند؛ از این رو امام علیه‏السلام که آن‏ها را مردمی کم عقل وآلت دست شیطان می‏دانست، در مراحل مختلف، برخوردهای متفاوتی با آنان داشت و ضمن بیان نظر صریح اسلام در باره حکمیت و برخی مسایل دیگر، توانست گروهی بی غرض از این بی خردان را از سراشیبی سقوط نجات دهد، ولی دسته‏ای دیگر که هم‏چنان بر لجاجت و عصیان خود اصرار می ورزیدند، درنبردی سخت با سپاهیان اسلام، به هلاکت رسیدند و باقی ماندگان این گروه با هم فکری هم دستان خویش، توطئه قتل امیر مؤمنان علیه‏السلام را پی ریزی کردند و متأسفانه دراین توطئه شوم موفق شدند.
    منبع:http://tahaahwaz.blogfa.com/post-80.aspx))

    پاسخ:
    سلاما سلاما سلاما

    من شفای مصلحتی نمیخوام آقای م ب پ !!!

    خب هرچی دلت خواست گفتی ولی خیالت راحت باشه من چندسالی هست با خدای خودم عهد کردم هرکی بهم بدی کرد رو ببخشم و حلال کنم البته نه اینکه امثال تو لیاقت حلالیت رو داشته باشن نه فقط نمیخوام روز قیامت حساب و کتابم طول بکشه وگرنه به خاطر دزدیدن رمز ایمیل ووبلاگم به خاطر مطلب گذاشتن توی وبلاگم به جای من به خاطر تهمت هایی که زدی به خاطردروغ هایی که به من نسبت دادی به خاطر خون دلهایی که ازدست تو وهمکارات خوردم به خاطر شنود تماس ها و پیام هام به خاطرهمه این ها باید به خدای من جواب میدادی

    من رو از ستاره دارشدن نترسون ما رفتیم که توی اون راه جونمون رو بدیم اخراج شدن ازاون دانشگاه بی خاصیت یا اون پایگاه بی بصیرت اصلا و ذره ای برام مهم نبود من که تو نیستم که یه جا یه صندلی بهم بدن و از مهارت هام تعریف کنن دیگه حاضرباشم ازدیوار هرکسی بالا برم بعد بگم به خاطر امام زمان بوده ؟

    نه حالا حالا مونده خیلی چیزهارو بفهمی من اصلا انتظارندارم حرفامو درک کنی زوده برات

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی