آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

فعالیت سازمان های تبشیری درایران

چهارشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸ ق.ظ

سازمان‌های تبشیری توسط "جرج وود" رئیس مجامع جهانی خدا و رئیس سابق تیم اجرائی AG و کارشناس منطقه خاورمیانه، طی سناریوی از پیش تعیین‌شده‌ای فعالیت‌های غیر قانونی تبشیر را در ایران گسترش دادند و حمایت‌ها‌ی مالی گسترده خود را برای برپایی کلیساهای خانگی و هزینه‌های هنگفت تیبلغ و جذب در ایران اختصاص داده‌اند.

"جرج وود" با هدایت سعید عابدینی و نغمه پناهی سعی می‌کند تا به بهانه دستگیری سعید عابدینی فرقه‌های از هم گسیخیته مسیحیت تبشیری را در اروپا و امریکا متحد نماید و فشارهای حقوق بشری را بر ایران افزایش دهد.

سعید عابدینی هم در نامۀ اخیر خود از زندان چنین نوشت: «شنیده‌ام که دستگیری و زندانی شدنم باعث شده تا کلیساهای فرقه‌های گوناگون از شهرها و کشورهای مختلف با هم متحد شوند که بخاطر تفاوت‌هایشان هرگز چنین اتفاقی نمی‌افتاد.» این اعتراف عابدینی در نامه به همسرش نغمه پناهی گواهی بر نقشه‌های شوم سازمان‌های تبشیر در ایران و کشورهای اسلامی است.

در این حین سازمان‌های صهیونیستی به واسطه نغمه پناهی تظاهرات مسالمت‌آمیزی را در ۱۳ شهر مختلف اروپا و امریکا در مقابل سفارت‌خانه‌ها ایران و دفاتر حافظ منافع ایران یک روز قبل از انتخابات ترتیب داده است تا از این طریق به اهداف سران استکبار که تنها هدفشان فشار بر ایران است آن هم در حساس‌ترین و استراتژیک‌ترین زمان خود یعنی انتخابات ریاست جمهوری به سر می‌برد.

وی می‌کوشد با تشویش افکار عمومی این موج اعتراضات را بعد از انتخابات مانند فتنه ۸۸ به فاز آشوب و اغتشاش ببرد.               

مسیحیت تبشیری


  • ۹۲/۰۴/۰۵
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۱)

سلام بیدار و بیقرار عزیز
تبشیر یعنی چی؟
پاسخ:

 

تبشیر ، تبلیغ و ترویج انجیل و مسیحیت . تبشیر در لغت به معنای «بشارت دادن » و «مژده آوردن » است و خود واژة انجیل نیز به معنای بشارت و نوید است (لوقا، 2:1؛ متی ، 26:13؛ مرقس ، 1:1؛ رجوع کنید به هاکس ، ص 111). اصطلاح تبشیر در قرون اخیر از نظر مفهوم و مصداق توسعه یافته و به هر نوع خدمت یا مأموریت (میسیون ) برای اعتلای «کلمة مسیح » در داخل یا خارج از جوامع مسیحی ، اطلاق می شود (داگلس ، ص 664). بر این اساس ، تبشیر بر دو نوع است : درون دینی ، یعنی تبشیر در بین مسیحیان مستقر در جهان اسلام ، مانند ارمنیها و آسوریها و نسطوریها، که شامل خدمتهای تبشیری و بویژه مبارزه با بدعت است ؛ برون دینی ، یعنی تبشیر در میان غیرمسیحیان از جمله مسلمانان چه در سرزمینهای اسلامی باشند چه در سرزمینهای غیراسلامی .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی