آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

یه مستند چینی درمورد زندگی ایرانیان

پنجشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۵۹ ق.ظ


به گزارش مشرق ، شبکه مستند وابسته به مجموعه رسانه ای شانگهای به تازگی مستندی دو قسمتی با موضوع ایران پخش کرده است.
در ابتدای این مستند، گزارشگر شبکه به یکی از مراکر جراحی بینی در تهران می رود و صف طولانی افراد منتظر جراحی را نشان می دهد. سپس با دو دختر ایرانی که به این مرکز مراجعه کرده اند مصاحبه می کند.





در ادامه، مستند ساز این برنامه با سوار شدن به یک تاکسی بانوان به یکی از آرایشگاههای بانوان در تهران می رود و استفاده گسترده بانوان تهرانی از آرایشگاه را به نمایش می گذارد.



کشیدن قلیان و رونق این بازار از جمله بخشهای دیگر این مستند است که در اصفهان فیلم برداری شده است. نکته قابل توجه آنکه علی رغم ممنوعیت کشیدن قلیان توسط بانوان در ملا عام گزارشگر این شبکه به راحتی قلیان کشیده و با یک هموطن در این زمینه گفتگو می کند.





دانلود

بخش دوم این مستند با محوریت ورزش پهلوانی شروع شده و در ادامه فوتبال دختران در ایران را محور کار خود قرار می دهد.



حضور در مراکز خرید سنتی مانند بازار و مراکز خرید مدرن بخش دیگری از این مستند را تشکیل می دهد.به این ترتیب نوبت به نمایش حرکات موزون در یک جمع دانشجویی مختلط در یکی از مراکز تفریحی تهران می رسد.این جمع ظاهرا به بهانه جشن تولد یکی از افراد تشکیل شده است.



حضور در نانوایی و منزل یک ایرانی و صرف غذا در کنار یک خانواده ایرانی نیز در این مستند به نمایش در می آید. پایان بخش این مستند حضور گزارشگر در محل ضبط  یک گروه موسقی است.

دانلود

مستند یاد شده به مباحث سیاسی نمی پردازد و سعی می کند سبک زندگی ایرانیان  و جوانان ایرانی را در خرید، غذا خوردن ، تفریحات و موسیقی نشان دهد.

نظرات  (۱)

متعجبم چه گویم . . .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی