آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

سیم کارت رایتل

جمعه, ۴ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۳۰ ق.ظ


دوستان حتما تبلیغات پر زرق و برق سیم کارت های نسل سوم یعنی رایتل رو از طرق تلویزیون دیدید .  سیم کارتی که مهم ترین قابلیتش تماس تصویری است .

و حتما خبر دارید که 4 نفر از مراجع عظام استفاده از این سیم کارت رو حرام دونستن اما بد نیست چند نکته رو به عنوان یک دوست بهتون متذکر بشم تا از عوارض وحشتناک این سیم کارت مطلع بشید .


 

1- علاوه بر فسق و فجور هایی که این سیم کارت با قابلیت تصویریش دارد با آمدنش به درون خانه ها دیگر هیچ یک از افراد آن خانه در امان نخواهند بود . اگر تا دیروز دختر ها و پسرها فیلم ها و عکس های خود را به وسیله بلوتوث برای هم میفرستاند امروز میتوانند به صورت زنده از خودشان و تمام محیط اطرافشان فیلم بگیرند و کافیست خدای نکرده تصویری از مادر یا خواهر این افراد در طی تماس تصویری منتقل شود .

2- بسیاری از خانم ها میدانند که در محیط های زنانه  مانند عروسی ها در بخش زنانه معمولا کسی موبایل خود را زیاد استفاده نمیکند و یا اگر استفاده میکند برای تماس یا ارسال اس ام اس است و شاید اگر خانم های اطراف حساسیتی از خود نشان نمیدهند به خاطر این است که فرد گوشی خود را پایین نگه داشته و یا در سمتی که دوربین آن رو به پایین است اما با آمدن این سیم کارت کافیست فرد گوشی خود را از کیفش در آورد . گوشی به هر سمتی که قرار گیرد میتواند ضبط کند و این خود معضل وحشتناکی خواهد بود . چون اطرافیان دیگر متوجه نمیشوند کسی در حال فیلم گرفتن است .


 

3- همه میدانیم که ما ایرانی ها مردم محافظه کاری هستیم . در بیشتر اوقات نمیخواهیم کسی بداند چه کار میکنیم و کجا هستیم . مثلا بسیاری از آقایان وقتی در جمع های دوستانه خود یا جاهای دیگر هستند دلشان نمیخواهد همسرشان بفهمد. اما با آمدن این سیم کارت حریم شخصی افراد از بین خواهد رفت و مثلا دوستتان از شما خواهد خواست که برای اثبات اینکه مثلا در اتوبوس هستید تماس تصویری با او بگیرید و گوشی را در محیط بچرخوانید تا به او ثابت شود شما کجا هستید .






4- ارائه گسترده این سیم کارت در آستانه انتخابات ایران بسیار بو دار به نظر می رسد و خود وسیله ای خواهد شد برای پخش زنده اغتشاشات و نا آرامی های احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 . اگر در اغتشاشات انتخابات گذشته در سال 88 فردی از صحنه شلوغی فیلم میگرفت ماموران اطلاعاتی فرصت داشتند تا با گرفتن گوشی از وی جلوی انتشار آن را در شبکه های معاند خارجی بگیرند اما با وجود سیم کارت رایتل و قابلیت پخش زنده آن ، این فرصت از بین خواهد رفت و خود به وسیله ای برای از بین بردن امنیت ملی تبدیل خواهد شد .

هموطن باید بدانی که وجود این سیم کارت استقلال فردی را از تو خواهد گرفت ، ناموس تو در خطر خواهد افتاد و  فرهنگ کشورت زیر پای تکنولوژی له خواهد شد .

هفته آینده رایتل در کمیسیون فرهنگی مجلس بررسی میشود با انتشار این مطلب جلوی نابودی کشورمان را بگیریم .

  • ۹۱/۱۲/۰۴
  • بخوان ولی تامل کن

رایتل

تحریم رایتل

خطرات رایتل

نظرات  (۱)

نابودیه کشور و امنیت ملی!!!
همه موارد تا حدی میشد قبول کرد جز این یکی:
اگر در اغتشاشات انتخابات گذشته در سال 88 فردی از صحنه شلوغی فیلم میگرفت ماموران اطلاعاتی فرصت داشتند تا با گرفتن گوشی از وی جلوی انتشار آن را در شبکه های معاند خارجی بگیرند اما با وجود سیم کارت رایتل و قابلیت پخش زنده آن ، این فرصت از بین خواهد رفت و خود به وسیله ای برای از بین بردن امنیت ملی تبدیل خواهد شد .


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی