آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

دلبرانه2

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۱۸ ق.ظ

دیالوگ قشنگی بود...
مرﺩ ﺑاید خشن باشه ﺩﺳﺘﺸﻮ ﺑﮑﻮﺑﻪ ﺭﻭ ﻣﯿﺰ 
♥•٠·
ﺍﻣﺸﺐ ﻣﻦ ﻇﺮﻓﺎﺭﻭ ﻣﯿﺸﻮﺭﻡ
روایت داریم پیامبر اکرم مکرر میفرمودند :
«کمک به همسر در کارهای منزل، صدقه و احسان در راه خداست.» ـ


  • ۹۲/۱۲/۱۰
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۲)

عاشق شخصیت شهید بابایی و بازیه سید شهاب عزیز هستم، واقعا عالی بود
پاسخ:
منم همینطور 
شهید بابایی یک شخصیت بی نظیر است من بیشتر الگو ها را سعی کردم از ایشان بگیرم و حاج احمد متوسلیان واقعا برای من درس بوده 
مطالب زیبا و خواندنی 
این عکس بالا را میبینم یادم میاد من چند بار این فیلم را نگاه کردم و لی هر بار میبینم مثل بار اول است 
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی