آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات



- انتظار، یعنى دل سرشار از امید بودن نسبت به پایان راه زندگى بشر

- بزرگترین وظیفه‌ى منتظران امام زمان این است که از لحاظ معنوى و اخلاقى و عملى و پیوندهاى دینى و اعتقادى و عاطفى با مؤمنین و همچنین براى پنجه درافکندن با زورگویان، خود را آماده کنند.

- هرگز تسلیم و مرعوب نمى‌شود و از میدان خارج نمى‌گردد.

- سربازى منجى بزرگى احتیاج به خودسازى و آگاهى و روشن‌بینى دارد.


  • ۹۱/۱۱/۲۴
  • بخوان ولی تامل کن

نظرات  (۳)

  • ایوب صابری
  • سلام
    درباره من که نوشتید جالب بود
    گفتید همین بس که کم من ثناء جمیل ..... اما مال من از خیلی قبل تر شروع میشه " کم من قبیح سترته ، کم من عثار وقیته ........
    ولی خوش به حالتون گفتید آدم بدی نیستید اما من باید چی بگم
    الهی قلبی محجوب ، و نفسی معیوب و عقلی مغلوب و هوائی غالب و طاعتی قلیل و معصیتی کثیر ......
  • همسفرانتظار
  • اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام

    اما باز هم "خانه دل". موفق باشی.

    انتظار . . .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی