آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات


 

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: آمریکا چنان درگیر مشکلات اقتصادی و اجتماعی شده که اگر یک گلوله در خلیج فارس شلیک شود این کشور از هم می پاشد.
به گزارش گروه سیاسی «خبرگزاری دانشجو»، دریادار علی فدوی در اولین اردوی راهیان نور گرامیداشت شهدای شرق کشور به میزبانی نیروی دریایی سپاه به تشریح اهمیت منطقه ای و بین المللی خلیج فارس و دریای عمان و نقش کلیدی نیروی دریایی سپاه در تامین امنیت و ثبات این منطقه پرداخت.
 
وی که در پایگاه دریایی امام علی(ع) چابهار سخن می گفت، با اشاره به نقش نیروی دریایی سپاه در جنگ تحمیلی بیان کرد: آن زمان با وجود شرایط بد اقتصادی کشور توانستیم کارهای بزرگی انجام دهیم و شرایط را به نفع نظام اسلامی تغییر دهیم.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: شرایط امروز ما با زمان جنگ قابل مقایسه نیست، بلکه وضعیت جهش یافته ای داریم که نمود آن دست یابی به تجهیزات و امکانات بهتر می باشد، دشمنان ما نیز این تغییر وضعیت را درک کرده اند.
 
دریادار فدوی افزود: دشمنان قسم خورده نظام هیچگاه این چنین در شرایط بحرانی سیاسی، اقتصادی و اجتماعی قرار نداشته اند، لذا تلاش های خویش را بصورت عمده بر جنگ نرم، جنگ اقتصادی و عملیات روانی مترکز کرده اند.
 
وی با توضیح بیشتر در این خصوص گفت: آمریکا که هنوز هم ادعای قدرت اول دنیا بودن را دارد در چنان تنگنای اقتصادی واجتماعی گیر افتاده که اگر یک گلوله در خلیج فارس شلیک کند، کشورش از درون متلاشی خواهد شد، ای در حالیست که اوضاع بد اقتصادی هم پیمانان اروپایی آنان و بیداری اسلامی کشورهای منطقه خاورمیانه عرصه را تنگ تر نیز کرده است.
 
فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره طرح دوباره مذاکره از سوی آمریکایی ها تصریح کرد: مواجه ما و آمریکایی ها بر سر مسایل اقتصادی، سیاسی و یا امنیتی نیست، بلکه ماهیت حق طلب ما با سلطه گری آنان مواجه دارد و این درگیری زمانی تمام خوهد شد که یا ما از حق طلبی خویش دست برداریم یا آنان خوی سلطه گری خود را کنار بگذارند.  
http://snn.ir/NSite/FullStory/News/?Serv=1&Id=230419&Sgr=4
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی