آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات


 

سخنگوی جبهه پایداری گفت: به نظر می‌رسد گروه‌های اصلاح‌طلب قصد دارند نیروهای سفید که سوء سابقه ندارند را به بهانه تکنوکراسی در شوراها وارد کنند.

کامران باقری لنکرانی در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در شیراز، تصریح کرد: گروه‌هایی که با پرچم اصلاح‌طلبی در انتخابات حاضر می‌شوند، دچار تردید در انتخابات بوده و با عدم اقبال مردم مواجه هستند و می گویند که نمی خواهیم رای 20 میلیونی دور قبل به کمتر از پنج میلیون کاهش یابد.

 

وی افزود: افرادی که با این پرچم شناخته می شدند، در انتخابات مجلس در بیشتر جاها رای لازم را نیاوردند، بنابراین در مجلس نهم فراکسیون اصلاح طلب نداریم و تعدادشان به کمتر از 10 نفر در این مجلس رسید. 

 

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه امروز دیگر اقبال عمومی به پرچم اصلاح طلبان در کشور نیست و مردم از کسانی که این پرچم را انتخاب کرده اند، دلخورند، ادامه داد: علت این است که در فتنه 88 این جریان نتوانست بین منافع گروهی و ملی به نفع منافع ملی تصمیم بگیرد و هشت ماه کشور را در بحران و آشوب نگه داشتند و تلاشان این بود که نگذارند ثبات و آرامش در جامعه حاکم شود.

 

باقری لنکرانی با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان در پی وارد کردن نیروهای سفیدشان در انتخابات شوراها هستند، بیان داشت: اگر گروهی با پرچم اصلاح طلبان در صحنه انتخابات آینده حضور یابند، به طور قطع مورد استقبال عمومی قرار نمی گیرند؛ کما اینکه سران این جریان اعلام کرده اند فضای انتخابات ریاست جمهوری رقابت بین افرادی است که داعیه اصولگرایی داشته و اعتقاد به انقلاب دارند و اصول قانون اساسی را شعار خود قرار می دهند.

 

برخی به دنبال دوقطبی‌کردن فضای انتخابات هستند

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بسیاری از افرادی که در فضای اجرایی کشور برنامه مشخص اعلام نکرده و نخواهند کرد با تلاش به دنبال دو قطبی کردن فضای انتخاباتی کشور هستند.

 

این استاد دانشگاه ادامه داد: این دو قطبی ها هم اکنون نیز با مطرح شدن تعاریفی همانند جریان انحرافی و غیر انحرافی، اصولگرای اصلاح طلب و یا هاشمی و غیر هاشمی مطرح است.

 

باقری لنکرانی گفت: باید اعلام کنیم انتخابات آینده دو قطبی نیست و چند قطبی است و افرادی که در انتخابات حاضر می شوند باید تنها برای حل معضلات کشور برنامه ریزی و نقشه راه داشته باشند.

 

وی افزود: افرادی که در این منصب پا به عرصه می گذارند باید کارآمد و توان حل مشکلات کشور را داشته باشند و یکی از اصولی ترین شاخص هایشان نیز شاخص دلبستگی و وابستگی به نظام باشد.

 

اصلاح طلبان به دنبال تکنوکراسی در انتخابات شوراها هستند

 

سخنگوی جبهه پایداری تصریح کرد: در شوراها نیز به نظر می رسد گروه‌های اصلاح‌طلب عزم جدی کرده و قصد دارند نیروهای سفید که سوء سابقه ندارند را به بهانه تکنوکراسی در شوراها وارد کنند.

 

باقری لنکرانی با اشاره به اینکه ایجاد این فضا قدری ابهام برای رای دهندگان است و ممکن است بیشتر نیز شود، خاطرنشان کرد: مردم باید هوشیار بوده و آرمان گرایی و واقع گرایی را در بین کاندیداهای شورای شهر جمع بزنند.

 

وی همچنین با اشاره به انتخابات شوراها در کلان‌شهرهایی مثل شیراز گفت: در شورای کلان‌شهری همانند شیراز نیازمند افراد کارآمد هستیم؛ شیراز دارالعلم است و باید بتوانیم در عرصه سیاست و تصمیم‌گیری ها نیز پیشتاز باشیم.

 

سخنگوی جبهه پایداری گفت: سرمایه های زیادی در این شهر و در عرصه مدیریتی وجود دارد و باید فضایی ایجاد شود که از این شخصیت ها استفاده شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی