آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آنچه در وب میپسندم

هرآنچه میبینم ومیپسندم اینجا ستــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

آخرین نظرات

: : : : : :>> تفریــــــــــــح دوران طلبــــــــــــگی <<: : : : : :

- البته من از آن وقت، ورزش می‌کردم؛ الان هم ورزش می‌کنم. متٱسفانه  

می‌بینم جوان‌های ما در ورزش، ‌سستی می‌کنند؛ که این خیلی 

خطاست. آن وقت ما کوه می‌رفتیم، پیاده‌روی‌های طولانی می‌کردیم. من 

با ‌دوستان خودم، چندبار از کوه‌های اطراف مشهد، همین‌طور کوه به کوه،

روستا به روستا، چند شبانه روز حرکت ‌کردیم و راه رفتیم.‌

پ . ن:حتما به لینک مراجعه کنید،بیان خاطرات آقا از زبان خود حضرت آقا.
کوتاه شود
  • ۹۲/۰۱/۱۷
  • بخوان ولی تامل کن

ورزش رهبر

فرمایشات رهبری درمورد ورزش

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی